Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Azmay schreef:Iemand nog QH merries te koop op .com?
Hoge 2e premie of beter en minimaal 1 extra kleurgen.
Heb voldoende geld.
PeerAppel schreef:StonedRomy schreef:Zo'n mensen zijn de beste
Hahaha sorry dit is niet vervelend bedoeld, maar kom jij uit het zuiden van het land? Ik ben geobsedeerd met dialecten en bepaalde gebruiken in taal in de verschillende gebieden in het land. Dus vandaar.
En ik ben zelf ook van Midden/Noord Limburg Janine1990 schreef:Ik ben op zoek naar een hengst voor deze:
https://www.horsereality.nl/horses/15781/santa-sabina
Ik wilde mijn eigen hengst van Tyllagush gebruiken, maar dat wordt inteelt op Sevgi. Dat wil ik liever niet... Probleem is dat Tyllagush en Shamborant ook meteen afvallen... Wel graag een hele goede ster hengst (meerdere generaties ster), want de merrie met een 'gewone' sterhengst was geen succes![]()
Wie o wie?
KittyDylan schreef:PeerAppel schreef:
Hahaha sorry dit is niet vervelend bedoeld, maar kom jij uit het zuiden van het land? Ik ben geobsedeerd met dialecten en bepaalde gebruiken in taal in de verschillende gebieden in het land. Dus vandaar.
Ik haal daar niets Zuids uit?En ik ben zelf ook van Midden/Noord Limburg
Zo'n + meervoud is Vlaams, vandaar dat jullie het hebben overgenomen.
PeerAppel schreef:KittyDylan schreef:
Ik haal daar niets Zuids uit?En ik ben zelf ook van Midden/Noord Limburg
Mensen boven de rivieren zeggen bij meervoud zulke.Zo'n + meervoud is Vlaams, vandaar dat jullie het hebben overgenomen.
Zulke dingen merk je op als je als Groninger in Maastricht gaat proberen te wonen.