Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:normaal ontvang je dus een briefje van de bezorger daar staat op waar je moet zijn. Als je het niet hebt gehad misschien de punten even afbellen, want dan is het dus wel een gok.
germie schreef:DesertOrchid schreef:Ik zit nog te wachten op een pakketje dat op 11 november is besteld. Had toen een hele lading besteld, alles is al ruimschoots binnen, behalve deze. Heb de verkoper inmiddels twee berichtjes gestuurd (met een tussentijd van anderhalve week ongeveer), maar hij reageert helemaal nietvind het ook zo stom om een dispute te openen voor een bedrag van 2 euro
Ik wacht ook nog op iets van 11 november. En verkoper heeft gisteren de purchase protection met 60 dagen verlengd. Ik hanteer 12 weken. Niets, dan de dispute. Alles wat langer dan 10 weken onderweg was, is nooit aangekomen.
Storm schreef:Even een vraag, kan wel antwoord vinden als de winkel nog bestaat maar in mijn geval is de winkel ook weg.
Heb 8 dagen terug schoenen besteld maar de link is weg en de winkel ook. Krijg ik ze dan nog gestuurd of niet?
Storm schreef:Even een vraag, kan wel antwoord vinden als de winkel nog bestaat maar in mijn geval is de winkel ook weg.
Heb 8 dagen terug schoenen besteld maar de link is weg en de winkel ook. Krijg ik ze dan nog gestuurd of niet?
DesertOrchid schreef:Heb idd een dispute geopend, ome Ali zegt nu "dispute finished", maar eigenlijk meteen nadat ik het had geopend. Ik vind het maar een vaag gedoe, haha.