Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 23:38

Heb ik niet gekregen |(
Edit: oh grapje heb ik wel

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 09:42

Ik ben gister lifetime geworden (vanwege de 4000 sc starcions) en heb meteen dat jasje gehaald. Ik doe hem denk ik toch niet aan, maar ja, ik vind hem wel grappig om te hebben :+

nafnaf

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 09:44

Ik ben weer terug van vakantie, nu gelijk maar even kijken wat ik allemaal heb gemist

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:43

nafnaf schreef:
Ik ben weer terug van vakantie, nu gelijk maar even kijken wat ik allemaal heb gemist

Niet zo veel :+

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:44

dat jasje had ik al , van iemand de code gekregen. Niet erg mooi, maar elk gratis item is welkom natuurlijk :) en nee, nafnaf... behalve een stel saaie opdrachten waarvoor je heel jorvik mag doorkruisen en een oneindige voorraad aan hoefijzers om te kopen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 12:16

De code staat overigens ook op Facebook. Hij werk ook alleen voor Lifetime, als je per maand(en) betaald, kun je het jasje niet krijgen :(

Code:
Spoiler:
STARGIFT

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:25

Ik wil nog zoveel paarden kopen, De zwarte en de grijze oldenburg, en een morab, maar ik wacht ook op de fjord, ben alleen bang dat als ik één van deze koop, de fjord er een week later is, of een ander nieuw ras..

Pocaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:48

Wat? Nog een trailer??

Afbeelding

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:50

ik ben eruit! ik ga starstable aanmaken :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:26

bij mac moet je bij appli (nogwat) kijken alleen starstable staat er niet tussen? :?

edit: ik word echt helemaal gek! past niet op mijn mac *hele boze gek wordende smiley*

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 15:54

lolove schreef:
Ik wil nog zoveel paarden kopen, De zwarte en de grijze oldenburg, en een morab, maar ik wacht ook op de fjord, ben alleen bang dat als ik één van deze koop, de fjord er een week later is, of een ander nieuw ras..

Je hebt altijd mensen (inclusief ik :o ) die af en toe de data van starstable doorsnuffelt, bij de tinkers heeft er al heel lang van te voren het bestand "tinker" tussen gestaan. Er staan nog verder geen nieuwe rassen bij volgens mij, dus ik denk niet dat de fjorden snel zullen komen. En ze geven vaak wel even van te voren een sneakpeek ;)

Pocaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:11

Oh, volgens mij komen er Gelderlanders, Holsteiners en Shagya arabieren :o

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pocaxx op 11-08-14 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:17

:') geweldig :D

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:26

Ze hebben meer dan genoeg mogelijkheid tot nieuwe content vind ik, hidden dinosaur ding, deel van de hc, devils gap,... maar nee, nieuwe hoefijzers en nog een trailer moeten het zijn :j

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:35

Gelderlander! *\o/* Als hij nog (donker)vos is ook, ga ik gillen. Ik moet dan alleen nog een naam vinden die een beetje "af te korten" is naar Amelie (mijn (tuig)paardje :D )

Ben ik even blij dat ik net lifetime heb gekocht en dus nu bijna 5000 sc heb :o

Edit: Wat raar, ik kan ze niet in mijn data vinden :? . Ik zal nog eens beter zoeken, misschien heb ik er overheen gekeken -:)

Edit2: Yep, ik heb er overheen gekeken. Ik keek steeds bij Horsebody_Blablabla. Ik heb er niet aan gedacht om te kijken bij de Horse_Blablabla :)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 10:04

Wil hij bij jullie ook niet verbinden? Hij zegt "unable to connect to the game server" (bij een van de laadschermpjes) en niet wat normaal op woensdag er staat: "Your server is temporarily unavailable" (op de website zelf)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:11

Karla_1999 schreef:
Wil hij bij jullie ook niet verbinden? Hij zegt "unable to connect to the game server" (bij een van de laadschermpjes) en niet wat normaal op woensdag er staat: "Your server is temporarily unavailable" (op de website zelf)

jep, inderdaad... ach, zal wel op hetzelfde neerkomen?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 10:14

Ik denk het ook, ik vind het alleen raar dat ze het niet doen zoals normaal. :\ . Maar he, als ze zo vroeg beginnen moet het haast wel een goede update zijn, toch? <<) (dan blijkt het uiteindelijk weer niks te zijn _O- . Of misschien word het wel geweldig en zit ik er nu dus helemaal naast :o )

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:26

verwacht maar niet te veel :') als het echt de moeite waard zou zijn zouden ze dat wel aankondigen denk ik

Pocaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:07

Hey hey!
Lisa's back in a new and exciting story quest plus other cool highlights in this week's update!

Brand new story quest!
- Previously, the Sleeping Widow helped Lisa to escape imprisonment in Pandoria. Because of that, Lisa owes that primeval tree big time... Lisa may have escaped prison, but the Sleeping Widow remains trapped in her own personal jail day after day. To find out what this all means and to see if you can help Lisa repay her debt to the Sleeping Widow, ride over to Jorvik Stables and talk to Lisa.

In order to unlock this quest, you need to have completed the last part of the story quest where you helped the Sleeping Widow secure Lisa's escape from Pandoria.

Are you and Lisa able to help the Sleeping Widow?
Are you and Lisa able to help the Sleeping Widow?

Horse Market:
- Eddie and Ferdinand are back out on the road, but before they set off, they left the brown Tinker horse in Firgrove, the dark brown Friesian Sport Horse at Steve's Farm near Silverglade, and the handsome Tobiano in Valedale.

New Lifetime jacket:
- Last week we sent out a beautiful jacket to all of our amazing Lifetime Star Riders, and now it can also be found in the Lifetime shop in Moorland!

Enjoy the new story quest and have a great week!
Hugs from us all at Star Stable!

De update staat er nog niet op in het Nederlands, alleen in het Engels :\

VanessaSH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:13

Ben benieuwd, , hoop niet dat het weer een quest is van 1 of 2 dagen. .

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:08

Update valt een beetje tegen voor de mensen die de quests met Lisa nog niet hebben :\

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:09

ja lololove... maar ik ben eens blij dat we eindelijk nieuwe quests hebben, als je nog niet bij lisa zit, heb jij die tenminste nog.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:21

Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil meer mogelijkheden. Een spel maken is moeilijk, maar ze zouden in de toekomst toch wel wat meer mogelijkheden moeten hebben vind ik.. Als het alleen maar nieuwe quests, kleding en paarden zijn schiet het natuurlijk ook niet op. Na een half uurtje spelen word het een beetje saai allemaal, als Riding High is wat ze zeggen dat het is.. Ben ik bang dat SSO daar héél erg op achteruit gaat. Ik blijf het natuurlijk wel spelen en ben ook erg dankbaar dat het spel er is, maar ja alsnog haha ;)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:12

ik snap je helemaal... ik zit elke dag maar een beetje uit gewoonte daily's en stable chores te doen, en rp met mijn riding club. Maar dat gaat vervelen en het is tegenwoordig meer uit dwangmatige nood om mijn paarden te verzorgen en geld te verdienen dan omdat ik er werkelijk plezier aan beleef.

Deze quests beloven wel wat hoor, naar het museum in jorvik city gaan! Hopelijk betekent dat dat de stad zelf snel open zal gaan. Maar de updates de laatste tijd zijn ver beneden peil en lijken alleen maar gericht op de beginnende spelers. Daarom ben ik best tevreden deze keer, hoewel ik snap dat de quests je neus uitkomen. Waarom ik dit spel ben gaan spelen? om te ontdekken, fijn geheime plaatsen zoeken en de grenzen vinden. Ondertussen ken ik de meeste plaatsen al wel, en dat maakt star stable minder 'magisch' voor mij.