Iedereen lijkt die bonte wel te hebben lolove Ik koop uit principe geen startermodellen, zijn genoegandere mooie paarden en anders twijfel ik toch maar. Heb me gisteren in de club nog vermaakt met 'het bestuderen van starter spelers', best leuk
natuurlijk, het is niet dat ik me boven hen verheven voel ofzo Het is gewoon leuk om anderen hetzelfde te zien doen als ik een paar maanden geleden. '(en ze wijs te maken dat ze naar een cool eiland geteleporteerd worden als ze op de haai springen )
Gaaf dat jullie al zo veel paarden hebben. Ik voel me nog broekie. Ik ben aan het vieren dat ik eindelijk de brug afheb en nu moet ik naar de grote jorvik stallen
Hoihoi! Ik kan eindelijk reageren op andere topics . Ik speel nu iets van anderhalf jaar SSO. En het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen haha, ik weet alleen niet of ik me misschien eerst helemaal moet voorstellen of wat dan ook. Nouja, iniedergeval is mijn naam daar Zoe Macmountain, heb 5 paarden (terwijl er 2 alleen maar een beetje stilstaan ) en als je wilt mag je me gerust toevoegen!
Hallo Hallo Hallo! Ydris heeft hulp nodig bij het organiseren van een paardentrailer voor het circus, en er zijn een aantal schitterende nieuwe hoefijzers te koop in de update van deze week!
Nieuwe missie: Onze grote en eigenwijze vriend Ydris wil niets liever dan een paardentrailer bij het circus zodat er nog meer paarden en ruiters kunnen komen kijken. Iedereen heeft een andere manier om problemen op te lossen maar Ydris heeft wel een hele speciale manier! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het altijd lukt maar rijd naar hem toe en kijk of je die malle kerel een handje kan helpen.
Ydris wil ook een paardentrailer! Ydris wil ook een paardentrailer!
Nieuwe hoefijzers: Fonkel nieuwe hoefijzers zijn nu te koop bij de paardenmarkt, en nu kun je zoveel hoefijzers kopen als je maar wilt!
Paardenmarkt: Vergeet niet om een bezoek te brengen aan de paardenmarkt van Eddie en Ferdinand, want voordat je het weet zijn ze weer onderweg naar nieuwe avonturen!
Wij wensen jou een te gekke week, Het Star Stable Team
Waar in godsnaam heb ik nieuwe hoefijzers voor nodig? Ze zijn nogal fanatiek met trailers toevoegen de laatste tijd, beter zou zijn als je van valedale naar goldspur farm enzovoort kon gaan. Het is ook niet dat er zoveel te beleven valt bij dat circus.
Hallo chanel, welkom in het topic jij speelt al best lang, nog niet uitgekeken op sso?
Merrylegs, nee nog altijd niet uitgekeken! Wel heb ik een tijdje niet meer gespeelt, was vorig jaar dat ik even 2 maanden niet meer online was. Na die periode ben ik eigenlijk weer heel fanatiek wezen spelen.