Oh niet leuk Nanka!! Bij mij waren ze binnen 5 minuten goedgekeurd. Een foto had ik ook verderaf moeten nemen, maar had ik er bij de opmerkingen bijgeschreven.
Hier ook maar 5 van de c.a. 25 babymelkchecks om 9:00, vanmiddag kwam er 1 vlak bij huis en die mooi even gedaan!
Vind het wel bagger dat Roamler opdrachten zo slecht aankondigt, die kaas opdrachten zag ik pas om 14:45 (moesten voor 15:00 ingeleverd) en toen was ik nog op stal...
BarbaLala
Geplaatst: 23-08-13 23:07
Ik ben wel benieuwd wat roamler is, maar ik kan me niet aanmelden. Heeft iemand een code?
Ik zou echt niet weten waar hier in de buurt een waterpunt zou zijn... maar hee wie weet kom ik er ook per ongeluk een keer langs. Verder niks op Roamler. Saai!
inmiddels mijn SP invite ook binnen. daar zitten een hoop opdrachten tussen zeg. in 10 min al 3 kunnen doen. en ga zo naar de plus om er nog wat te doen
Iemand die Otrivin-opdracht al gedaan? Lijkt me goed te doen, maar zit niet te wachten op meerdere flesjes Otrivin hahaha. Ik zit erover te denken de Otrivin gewoon een dag later te retourneren bij de winkel en mijn geld terug te vragen. Bij de Kruidvat lijkt me dat geen probleem, maar weten jullie of de Albert Heijn dat ook zou pikken?
Ik heb 1 otrivin opdracht gedaan dit weekeind, moest toch naar de drogist, dus heb deze meegepakt.
Ik ben blij dat ik het flesje terug kon brengen, want mijne is afgekeurd. En dan krijg je dus ook geen vergoeding! De drogist die ik sprak vroeg niet door voor wie mijn flesje was. Dus ik zei uiteindelijk dat het voor mijn broertje van 6 was. Had ik niet moeten doen, want ik heb ze kennelijk geholpen om het goed te doen, terwijl ze het fout deden.
Dus ik had mooi met een flesje van 6 piek gezeten als ik hem niet direct terug had gebracht met een smoes.
Goeie tip Tallie, dus alleen vertellen voor wie het bedoeld is als ze er zelf naar vragen Straks maar eens kijken wat er hier allemaal openstaat anders dan bij supermarkten. Bij drogisten durf ik de gok wel te wagen. Retourneren bij supermarkten heb ik nog nooit gedaan, is ook niet gebruikelijk volgens mij.
Suus__
Geplaatst: 28-08-13 12:08
Ik had een check bij de DA gedaan en bij de DA zeiden ze dat hun wettelijk gezien geen medicijnen terug mogen nemen, maar dat weet ik niet zeker, want wij nemen ze gewoon terug bij de Etos (waar ik werk).. Maar het is niet gebruikelijk dat medicijnen geruild worden, wij nemen dit aan uit goede service.
Nee, alleen zeggen dat het voor iemand anders is, ze moeten zelf doorvragen. Vragen ze niet door, dan moet je dus ook niet zeggen dat het voor een kind is!