Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoefken schreef:Mensen hebben ook een nieuwe tactiek gevonden volgens mij, qua reageren: maak het langste slijmgedichtje dat je kunt maken met tonnen smileys erin.
jooproo schreef:love__mandy schreef:Who ik heb eindelijk eens iets gewonnenmet mijn echte account welliswaar. 2 kaarten voor de fotofair dit weekend. Ben benieuwd of ik nog op tijd iets kan regelen om erheen te gaan
Fotofair is gaaf! #jaloers
love__mandy schreef:jooproo schreef:Fotofair is gaaf! #jaloers
Jaaalleen dus is het voor mij 2,5 uur met de auto geloof ik en een uur of 4 met het ov. Dus ik zoek nu iemand die me kan rijden aangezien mijn vader op vakantie is en mijn moeder niet over de snelweg durft
jooproo schreef:love__mandy schreef:Jaaalleen dus is het voor mij 2,5 uur met de auto geloof ik en een uur of 4 met het ov. Dus ik zoek nu iemand die me kan rijden aangezien mijn vader op vakantie is en mijn moeder niet over de snelweg durft
Haha. Beter wel over de snelweg daarheen jaa. Ik hoop dat je iemand gaat vinden!
desireeee_x schreef:Ik heb net even een paar pagina's terug gelezen en zag dus dat meerdere mensen dat bloemendekje hadden gewonnen.
Ik heb het dekje ook nog niet binnen, heb ze al een paar keer een bericht gestuurd maar daar zeggen ze steeds einde van de maand... hoop dat die toch nog binnen gaat komen.
Ook heb ik na 3 dagen nog niks gehoord van de bon van 150,-, baal daar wel een beetje van..
jooproo schreef:love__mandy schreef:Nee helaas geen vervoer kunnen vindenoh ik baal zo, want ook nog een workshop gewonnen
Ahhw balen zeg! Heb je geen vrienden daar in de buurt wonen ofzo? Dat je de kaartjes kan weggeven aan ze? (Moeten wel fotofreaks zijn)