Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyzz schreef:15: Denk aan een pretpark! Het is al een paar x van naam veranderd!
Pinootje schreef:Iemand mij pb'en van die kruiswoordpuzzel, nr 30..Heb de puzzel opgelost en zin gekregen, maar snap er nog steeds niet..
Jennyzz schreef:Pinootje schreef:Iemand mij pb'en van die kruiswoordpuzzel, nr 30..Heb de puzzel opgelost en zin gekregen, maar snap er nog steeds niet..
Ik heb deze opgelost zonder de woordzoeker te maken. De woorden van de woordzoeker zijn op een bepaalde manier geschreven. Denk aan een HarryPottervoorwerp (uit boek 1) dat ook op deze manier is geschreven!
fenja schreef:ik zit nu vast bij vraag 19 jah ben wel snel 3 vragen in een half uurtje
maar die snap ik niet heeft te maken met een 9 cijferig telefoon nummer die hermelien effe niet meer weet
benangelique schreef:hoe zat 47 ook al weer in elkaar? niet alleen nummers geven, maar ook even de beschrijving van de droedel
fenja schreef:ik weet het eerste gedeelte van 19 dat van harry maar de andere twee niet
benangelique schreef:49 is gelukt hoor! soms moet je de hints van het hulpforum gewoon wat beter lezen!