Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fortitude schreef:Als ik iemand blij kan maken met mijn paarden, geef maar een gil. Besloten er echt mee te stoppen, ik kan echt de motivatie niet opbrengen om steeds om de paar minuten te klikken.
Mijn naam is op het spel FavouriteNightmare. Op mijn profiel staat wat info over wat ik heb.
. Fortitude schreef:Als ik iemand blij kan maken met mijn paarden, geef maar een gil. Besloten er echt mee te stoppen, ik kan echt de motivatie niet opbrengen om steeds om de paar minuten te klikken.
Mijn naam is op het spel FavouriteNightmare. Op mijn profiel staat wat info over wat ik heb.
. Om de paarden aan ons te geven/verkopen moet je gewoon naar de paardenmarkt, dan staat er een knopje verkoop, en daar kan je ook invullen voor wie die gereserveerd is
. Fortitude schreef:SsSimonee schreef:Help mij even haha!
Oud collega op heuven. Had eerst die grote vliegenschim Omar staan, toen mijn huidige paard maar ben toen vrij eh... Abrupt weggegaan zullen we maar zeggen

Maar zoals gezegd is dat misschien niet goed voor het spel zelf, ben eens benieuwd wat anderen daarvan vinden.
Zou fijn zijn om op meer gebieden samen te kunnen werken, misschien dat je spullen/producten onderling kan ruilen of verkopen? Of een soort van wedstrijden waarbij de punten van de paarden die meedoen samengeteld worden en dat de leden van de 3e beste verenigingen per dag een leuke prijs krijgen ofzo. Ik verzin maar wat ter plaatse.
Wat misschien wel leuk zou zijn is wat extra beloningen als je een paard een klasse hoger brengt. Nu doe je dat gewoon voor het plezier of voor het fokken, maar misschien ook fijn als er wat leuks aan vast hangt? Hoeft daarom geen geld te zijn (mag natuurlijk ook wel) maar spullen ofzo is ook leuk, en misschien in een zeldzaam geval met veel geluk een vaardigheidpunt (zie verder).

Ben benieuwd!