heb even het topic weer doorgenomen voor tips van 6 de met dat verjaardagskaartje (lionking) maar kan niet echt tips vinden of kijk ik er over heen? heb wel op google gevonden dat het met het laatste plaatje te maken heeft & de bar?
*help* Ik heb het topic al doorgespit maar dat heeft me nog niet geholpen. Ik zit bij vraag 17, de kenteken vraag... Wie daar tot nu toe vastliepen, kwamen in eerste instantie niet aan de eerste twee letters. Nah, die weet ik juist wel (denk ik tenminste), maar ik kom niet verder met de cijfers... en twijfel dan vervolgens nog of ik de laatste twee letters dan wel goed heb... *is niet goed in dit soort logicapuzzels* Ik zie vast weer iets over het hoofd. Wie weet raad? Mag ook per pb als dat handiger is.
Ik vind het een vreselijk spel, maar het is ook vreselijk verslavend
Shirrlfl
Geplaatst: 09-11-10 22:20
ik zit nu vast bij 8(?) over die geheime afzender wat vreselijk irritant zeg iemand nog een goeie hint of is het echt goed kijken en de streepjes draaien? moet je alles gebruiken? alle tips zijn welkomm
Ik zit nu bij de kentekens, ik denk eigenlijk dat ik het goed heb maar verkeerd zit in te voeren..
Ik_is_Ik
Geplaatst: 09-11-10 23:04
@Krips: Daar ging ik dus ook de mist mee in, de wijze van noteren. Ik volgde de eerste drie platen te letterlijk qua opmaak... Ik heb hem wel inmiddels, en krab nu op mijn hoofd bij 18. Soort van regen in de drup idee... misschien beter voor mij om morgen maar verder te gaan, met een wakkerder hoofd... Zit nu vol met kentekenplaten want die hebben me de hele avond ongeveer gekost. Sterkte dus
Wie heeft de gouden tip voor mij Ik zit al bijna anderhalf uur!! naar vraag 6 te kijken! Die van de leewenkoning verjaardagstaart! Heb alle reacties van iedereen gelezen maar kom er gewoon echt niet uit!