Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yltje schreef:Vraagje, hebben jullie eens gehad dat een drachtige merrie die vandaag moet bevallen ( binnen 24 uur ), ineens haar veulen kwijt is/niet meer drachtig staat? zonder notificatie en ook geen nieuw paard op stal?
Yltje schreef:Vraagje, hebben jullie eens gehad dat een drachtige merrie die vandaag moet bevallen ( binnen 24 uur ), ineens haar veulen kwijt is/niet meer drachtig staat? zonder notificatie en ook geen nieuw paard op stal?
Marcella schreef:Yltje schreef:Vraagje, hebben jullie eens gehad dat een drachtige merrie die vandaag moet bevallen ( binnen 24 uur ), ineens haar veulen kwijt is/niet meer drachtig staat? zonder notificatie en ook geen nieuw paard op stal?
Zeer waarschijnlijk heb je veulen dan om 15.00 uur.
Verwerking is om het halve uur.
Eloya schreef:Ik heb iemand die wil een dekking van aravel, maar haar merrie is eigenlijk niet zo goed... nu twijfel ik of ik hem toch der dekking stel aan haar. wou hem eigenljk exclusief houden de eerste ronde van veulens..
Verder weer 2 veulens kwijt geraakt deze vrijdag...
gelukkig geen externe dekkingen
ik blijf denk ik bij de at's
Suus86 schreef:Eloya schreef:Ik heb iemand die wil een dekking van aravel, maar haar merrie is eigenlijk niet zo goed... nu twijfel ik of ik hem toch der dekking stel aan haar. wou hem eigenljk exclusief houden de eerste ronde van veulens..
Verder weer 2 veulens kwijt geraakt deze vrijdag...
gelukkig geen externe dekkingen
ik blijf denk ik bij de at's
Dat ben ik![]()
Maakt niet uit zoek ik een andere hengst!
, Helaas geen roan van haar moeder geërfd, maar word hopelijk wel een ster merrie

, heb er 12 nodig op .com en budget van 40.000 maar