Er staat hier weer een ola check open, maar kan alleen als je 21 jaar of ouder bent? weet iemand daar de reden van(ik ben 21 jaar of ouder dus dat is geen probleem) maar vind het raar..
Nou zijn de Pamper checks hier weer weg. En staan er alleen nog een paar check II. Check I helemaal weg. Maar dat had ik gister ook en later stonden ze er weer. Dis geen idee of ze nou gedaan zijn of Roamler weer een bug heeft.
Loontje1984
Geplaatst: 13-08-13 13:27
Haha Jess slapend rijk worden noemen ze dat toch;)
Hopelijk straks nog een checkje thuis doen! Volgens mij ben ik verslaafd;)
Ik had ze gisteren een berichtje gestuurd. Zijn weer max aantal inzendingen. Kan natuurlijk zijn dat mensen alleen check 1 doen en geen tijd meer hebben voor 2. Vond het wel makkelijk om 2 in de zelfde winkel te doen, nu nog hopen dat ze goed zijn.
Ik heb vandaag nog een Pers opdracht gedaan, toch nog 2 euro. Pampers was ik ook aan begonnen, maar dat is erg veel werk dus ben ik mee gestopt. Gisteren wel nog de naam opdracht gedaan, nu even de opdracht over webshops
Ik was jullie weer kwijt! Perongeluk verwijderd uit eigen berichten, vond het al zo stil! Deze week de laatste letterrace dus elke ochtend om 8 uur kijk ik maar helaas nog niet, haha. Hier geen pamper of iets gezien! Wel balen! Hier wel een biercheck. Die ga ik vanavond doen als hij er nog is!