Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

arabella2000 schreef:als je het erbij zet en die persoon bied, dan gaat de persoon akkoord met de voorwaarden. Dus houdt die persoon zich er niet aan, dan kan dat consequenties hebben doordat het doorgegeven wordt aan een van de moderatoren. Dit valt dus onder fraude/ oplichting
De friezenfokkerij pearel's gaat tr wat friezenkruisingen verkopen:
http://forums.mijnmanege.nl/viewtopic.php?f=18&t=1664
Van de tinekrfokkerij Harlequin's komen er nog mooie gn2+120 merrie en hengsten bij de handelaar. Ook 1 volwassen gn3 tinkermerrie komt bij de handelaar

Ik vind niet dat alles maar moet kunnen omdat het een spelletje is, dan zou het toch een gigantische puinhoop worden?
Nogmaals ik vind dit géén taak voor de moderators, maar ik vind het je goed recht om je eigen regels te maken voor een veiling. Alwiene schreef:Fraude gaat mij ook wat ver, maar bij elk spel horen regels, waarom dan geen regels bij een veiling binnen een spel?Ik vind niet dat alles maar moet kunnen omdat het een spelletje is, dan zou het toch een gigantische puinhoop worden?
Nogmaals ik vind dit géén taak voor de moderators, maar ik vind het je goed recht om je eigen regels te maken voor een veiling.