duurde echt even voordat ik zag dat het wat anders was

nog leuker dat er staat bobble, en nu ik geen bril op heb, maakte ik daar bobbie van.. tja.. t werd er allemaal niet beter op. maargoed het is een drinkfles geloof ik. niiiiiks anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Ilse_x schreef:Wel een super leuke goodybag Dominique!
Ik kreeg gister een mailtje van Max Factor met de vraag of ik mijn voorkeur voor de kleuren van een aantal producten door wilde geven. Hij is dus nog niet onderweg, maar echt lief dat de box zo persoonlijk wordt gemaakt!
Die gewonnen ballonvaart is ook zo gaaf! Weet alleen niet of ik dat zelf zou durven.
jippie5 schreef:x_Ilse_x schreef:Wel een super leuke goodybag Dominique!
Ik kreeg gister een mailtje van Max Factor met de vraag of ik mijn voorkeur voor de kleuren van een aantal producten door wilde geven. Hij is dus nog niet onderweg, maar echt lief dat de box zo persoonlijk wordt gemaakt!
Die gewonnen ballonvaart is ook zo gaaf! Weet alleen niet of ik dat zelf zou durven.
Ahh dat is echt gaaf! Is ook niet erg handig als een foundation 3 tinten te donker is![]()
Wel écht een erg gave prijs! Zou er net zoveel inzitten als op de foto?
ssssuus schreef:Ik heb een tijdje geleden hier al de link neer gezet van een wimperlifting die wordt verloot bij 600 likes op mn pagina, alleen het laatste stukje gaat niet zo hard meer![]()
Mochten hier meiden zijn die dit ook leuk vinden kun je klikken op deze link : https://www.facebook.com/Maisondebeaute ... =bookmarks
![]()
![]()