Suus waarom zou je niet welkom zijn? Ik heb net alleen ff snel gepost dat ik weer terug ben maar heb eigenlijk niet bijgelezen omdat dat wel 50 pagina's waren
Tuurlijk ben je welkom! Aan je saldo te zien heb je al een keer uit laten betalen?
Ik heb komkommeropdracht 1 keer gedaan, een salade gemaakt met komkommer erin. Maak deze week nog tzaziki. Oeps Smurfje en Nanka!
Nu staan er weer een hele hoop ah opdrachten open, bij alle ah's hier in de buurt. Ben helaas aan het werk, maar hoop er in de pauze nog 2 te kunnen doen.
Ik weet niet hoelang je al in level 3 zit? vond dat je nog niet zo veel verdiend had. Wel vervelend dat je geen betaalde opdrachten kunt doen ivm werk. Ik probeer er altijd in mijn pauze te doen:)
Ik heb vanochtend voor ik naar m'n werk ging 2 Pers & pasta promo checks gedaan, allebei goedgekeurd Die waren heel simpel want bij beide winkels hadden ze de promo materialen niet.
Bij mij is Roamler gelukkig niet zo populair, lekker veel opdrachten
Tallie1979
Geplaatst: 12-08-13 10:24
Ik heb van het weekeind een paar opdrachten gedaan. Er zit iemand in de omgeving hier die echt razend snel is. Dus als er op zaterdag om exact 12 uur een frisdrank en colacheck beschikbaar komt is hij of zij meestal sneller dan ik.
Maar had zaterdag wel de cola check te pakken! en een paar babymelk checks kunnen doen. Vanmorgen nog even een pers opdracht mee kunnen pakken onderweg naar het werk
Misschien tussen de middag ook nog een opdracht te doen als ze er nog staan!