Ayasha schreef:ik vind het wel fijn! trainen gaat sneller nu! En onderhoud is goedkoper! Mss dekken ook.Yep, dekken kost nu nog maar 200 om je weide te onderhouden als hij op 20% is!
Haha eindelijk! Gefeliciteerd!Is het iemand ook opgevallen dat als je naar de Manegebond gaat er bovenin dan paardenbond staat?
Nu je het zegt Hoe kan het trouwens dat ik bij de sterren de verzorging van mijn paarden niet op 5 sterren krijg?Iemand die kan kijken wat ik over het hoofd zie?
Wat gaaf Biebz!!! En nee Dominique dat was me nog niet opgevallen hahahaIk kan ook bij verzorging (nog steeds) geen 5 sterren krijgen terwijl ik ze allemaal dagelijks of zelfs tweemaal daags langsloop
Hang voortaan maar even foto op in de weides denk ik Maar heb mijn sterren altijd op 5 kunnen krijgen, ook al trainde ik toen ook veel.
Ik zie alleen perfect verzorde paarden Biebz, mss heeft het met het energielevel te maken van de dieren die van de wei zijn gekomen?Heb jij je weides omhoog gegooid btw?
OutOfTheWood schreef:Woew 2 super leuke Tinkers gekocht van Luxje Die gaan een mooi huisje krijgen hier ! Thanks, scheelt weer iets in de kosten Afgelopen dagen al 2 ton uitgegeven
Ja geld gaat hard nu he... ik heb al bijna 350k erdoor gejaagd... Nu maar wat rustiger aan, want wil niet in één keer door mn geld heen zijn...
Ik heb maar een aantal paarden te koop gezet. Red het toch niet om ze allemaal te trainen en steek mijn geld nu liever in het uitbreiden van mijn land enzo. Hoop dat ze gauw verkopen, ben momenteel failliet haha