Gister een verrassingspakket voor mijn kat gewonnen bij de plaatselijke dierenspecial zaak! heel erg benieuwd wat er in zit! Het gewonnen dekje bij Horse Riding Fasion heb ik nog steeds niet ontvangen
Anoniem
Geplaatst: 01-05-16 10:36
Ik werd vanmorgen grandioos goed wakker. Kreeg een melding, dat ik gekozen ben voor een foto actie, van Chantal versfelt schilderijen. Zij gaat de foto naar eigen invulling na schilderen. Ben zo benieuwd! Dat ze kan schilderen wist ik al, want we hebben al eens een schilderijtje van onze hond laten maken! Oeh voel me zooooo 'euforisch'!!!!
Prachtige foto, ben benieuwd naar het resultaat! Iedereen gefeliciteerd met de prijzen. Ik heb de laatste tijd geen geluk met winacties, wie weet komt dat wel weer eens, blijf stug doorgaan haha
Een automatische pasta machine gewonnen bij Coolblue! Super gaaf ding en geen gedoe met zelf kneden. Gewoon meel en water erin en hij mixt het tot pasta . Kost in de winkel 200 euro!
Als iemand toevallig westernlaarzen of sporen ( of andere westernspullen) ziet mag ik er in getagt worden hoor! sunny hallsema ( foto van een springende haflinger)
CaPrIoLe`79
Geplaatst: 02-05-16 21:47
Alwiene schreef:
Gefeliciteerd Jooproo, jij gaat wel lekker he
Prins Petfoods gaat trouwens nog een aantal kaarten weggeven voor Animal Event, voor degenen die daarnaar zochten
Ik heb al kaartjes gewonnen ondertussen, toch bedankt voor de tip
Wha ik kijk net bij mijn berichten op facebook en kwam erachter dat ik een Planes-peuterbedje heb gewonnen voor zoonlief! Kan het niet geloven, ben helemaal blij
Was eigenlijk al opzoek gegaan via marktplaats en zelfs vijf minuten voor ik het bericht las nog gekeken naar een bedje.
*Cars-bedje verandert in Planes-bedje( had er iets te enthousiast overheen gelezen)
Laatst bijgewerkt door Andreeaa op 03-05-16 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt