Ik vind 5000 per stuk ook prima. Heb er 26 op de com en 23 op nl. Waar je me betaald maakt me ook niet zoveel uit.
Kanji91
Geplaatst: 25-12-17 15:25
Doe al mee. Dankzij jou wil ik er nu weer aan beginnen xD
Zit je ook op .com? Anders een deel op nl en een deel op .com betalen? ( nog geen idee hoeveel ik er wil xD)
Limoen
Geplaatst: 25-12-17 15:47
Kanji91 schreef:
Is goed! En jup. Wil eens een gokje wagen. Wie weet word k wel een nieuwe mustang fokker xD zijn blijkbaar zeldzaam :p (ijsjes komen denk te koop. Die ga ik alleen doen op .com.. mocht iemand wat leuks zien)
Kanji als je het tegen mij hebt, ik vind alles prima, com of NL of combi maakt voor mij weinig. Ik ga nu even buiten uitwaaien, ben als het donker is wel weer online.
We zouden toch iets extra's of een verrassing krijgen op het spel voor kerst? Dacht dat iemand dat paar weken zei
Marcella
Geplaatst: 25-12-17 17:20
Vanmorgen wel ineens weer eens dagkampioen geworden bij de fjorden met de gedachte yes werkt weer maar was dus een eenmalig iets, maar wel 1 DP gewonnen.
Hmm, chips. Heb geen ruimte om mussies te vangen..
Janine1990
Geplaatst: 25-12-17 19:01
Marcella schreef:
Vanmorgen wel ineens weer eens dagkampioen geworden bij de fjorden met de gedachte yes werkt weer maar was dus een eenmalig iets, maar wel 1 DP gewonnen.
Hmm, mazzelaar... Ik heb al eeuwen niets meer gehad
Ik heb wel interesse in de eerste 3 van het lijstje, heb op de NL alleen niet zoveel geld meer Heb al een paar dure van je gekocht steeds Hoeveel wil je daarvoor?