letterrace ook hier ggk; ik had "de erfenis van de tempeliers". Wel veel gedoe met locatiebepaling en roamler dat ermee stopte, dit wel doorgegeven en het ging naar de techneuten.
Bij jullie net ook Pamper sticker check? Stond er 5 minuten op hier. Stuk of 12. En ze waren na 1 knipperen met mn ogen allemaal weg. Gelukkig had ik er 1 weten te bemachtigen. Wat een mega makkelijke check. 1 foto en 2 vragen. Duurde nog geen minuut.
Roamler vind ik niet leuk meer, je hebt zo ongeveer 1 minuut de tijd om geldopdrachten te accepteren als ze vrij komen. Ik had gehoopt dat als het opengesteld werd voor Android er ook wel meer opdrachten bij zouden komen, zodat er toch genoeg te doen bleef voor iedereen, helaas... Ik denk dat ik nu toch maar iets met mn SmartSpotter account ga doen, is wel wat minder leuk, maar de opdrachten zijn tenminste beschikbaar.
hier ook niks gezien,... hebben jullie de buurtactiviteiten opdracht al gedaan? Hoe kun je daar nou een foto bij maken? Waarvan dan? iemand een idee,... als er hier een buurtactiviteit is heb ik daar een jaar later geen uitnodiging meer van liggen
nee, erg lastig he ,.. we doen wel eens wat met wat mensen uit de buurt maar dat gaat vaak juist spontaan, zoals afgelopen weekend, dat we met een aantal buren bij elkaar zaten