germie schreef:Gaat lekker hier, aangetekende zending uit China is volgens postnl bezorgd, 3 dagen geleden al, dus die verkopers uit China willen hun geld en dus een bevestiging. Maar het is niet bezorgd bij mij.
Hoe kan ik nu zeggen dat ik het niet ontvangen heb. Ik heb NIET getekend, maar wie heeft er dan wel getekend? Het pakket ligt ook niet op het postkantoor.
Lastige situatie! Zo had DHL vanmiddag ook al aangegeven dat ik mijn pakketje van Asos ontvangen had, en ook al getekend had. Maar in werkelijkheid stonden ze een paar uur later pas voor een deur. Ik zeg 'een' deur omdat ze niet eens voor die van mij stonden, maar 2 deuren verderop, want ik was niet thuis volgens DHL (Ik ben de gehele dag thuis geweest).. Bij Asos kun je dan nog terecht, maar ik weet niet hoe dat zit bij Alie..
Ik zou zeker niet betalen, maar ik weet niet wat daar de gevolgen van kunnen zijn bij Alie?? Ik ben nog redelijk nieuw met Alie (zat vooral veel op eBay). Ik zou ook even de reactie van PostNL afwachten, misschien is het een miscommunicatie?