Vandaag heel druk geweest sinds tijden . Was blij dat er eindelijk eens wat was hier. Moest er best ver voor rijden maar kon dan ook genoeg doen. Trek de benzine er wel af maar dan nog genoeg over. 3x verzorgingsplaats a 4,50 en 6x Plus alles in de tent a 5 euro per stuk. Dus 43,50 verdiend. Ben blij dat ik die Pampers niet gedaan heb, alhoewel ik ook eeuwen bezig was met al die Android problemen. Foto opslagproblemen. En locatieproblemen. Werd er gek van. Tig keer in en uitloggen. Tel.uit en aan. 10x opnieuw foto.s maken. Viel ook op. Moest ook oppassen.
Hier ook alle 5 de pampers weer terug! Wat stom! Die zijn dus niet eens gedaan!
Malima
Geplaatst: 03-08-13 07:08
Pampers 1 is overal weg en pampers 2 staat er nog wel. Erg apart weer!
Qizz
Geplaatst: 03-08-13 14:47
ik kan weer niks doen, WEER problemen met de foto-opslag. Hij slaat hem gedraaid op, en daarna blijft ie aangeven dat een foto verplicht is. Terwijl ie er al staat. ZOOOOOO irritant, dat je voor niks erheen rijdt, want alles is buiten mijn plaats (min. 15 kilometer). En hij loopt steeds vast,.. lang leve Android. Loop zo opdrachten mis en rij kilometers voor niks. Baal er wel van .
En ook ik ben Roamler wel zat aan het worden hoor........
Ik werk zelf bij de Etos dus kon ik mooi rustig die checks doen, ik ken het assortiment ook goed dus dit was een eitje voor mij. Sta ik de opdracht te doen na ik na de 1e foto niet op 'volgende' drukken omdat er tekst over de knop heen zat. Berichtje gestuurd maar werd laat op geantwoord, en hij had de opdrachten voor me terug gezet, dit las ik in mijn pauze en toen waren die checks al lang weg Er stonden sochtends om 8:30 nog 31 pampers checks, en om 10 uur was er niks meer....
Heb wel een berichtje gestuurd dat ik het erg jammer vind dat ik zo die opdracht vet mis liep door een slordigheid van Roamler. Als tegemoetkoming heb ik een invite gekregen dat vind ik wel aardig.
Weet iemand precies hoe het zit met het opgeven van je verdiende geld bij de Belastingdienst? Op de site zag ik dat je zelf verantw. was voor het doorgeven indien noodzakelijk. Wanneer is dit dan noodzakelijk?