lolove schreef:Groot paard! Ik heb laatst een Danish Warmblood gekocht! Ik vind hem echt heel leuk, staat in Fp!
Oh, daar ben ik nu ook over na aan het denken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:lolove schreef:Groot paard! Ik heb laatst een Danish Warmblood gekocht! Ik vind hem echt heel leuk, staat in Fp!
Oh, daar ben ik nu ook over na aan het denkenIk vind zo'n schimmel oldenburger ook heel gaaf, maar die is best duur en niet echt súper qua kwaliteit.
Hhilde schreef:lolove schreef:Groot paard! Ik heb laatst een Danish Warmblood gekocht! Ik vind hem echt heel leuk, staat in Fp!
Oh, daar ben ik nu ook over na aan het denkenIk vind zo'n schimmel oldenburger ook heel gaaf, maar die is best duur en niet echt súper qua kwaliteit.
prugelpiet schreef:En hij is nog lekker goedkoop ook
beetje jammer dat ik net heel heel veel spuen heb verkocht omdat ik dachtz e toch niet te gebruiken
met de deen ga ik engels rijden
welke kleur/set zou ik eens doen? suggesties?
lucaa2 schreef:Omg! Met die midsummer treasure hunt krijg je steeds van die hele goeie kleding heh?
Ik heb nu al een pet met 1 swiftness en een shirt met 1 swiftness gekregen. Dat betekent dus dat je dan in totaal (als er geen andere dingen bijkomen...) al 30 swiftness hebt!![]()
Ik weet niet of jullie dat ook al hebben, dus ik denk, ik zeg het even