RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:24

Michje schreef:
Dat moet je inderdaad betalen om de opleiding te volgen.

Bedankt! :D En hoe krijg je dan de job?

Michje

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:26

Je moet de vaardigheid unlocken en dan de opleiding volgen. Dan heb je automatisch de baan.

Overigens moet je opnieuw de kosten betalen als je naar een andere baan switcht en daarna weer terug wil.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:27

Oké bedankt :) .

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 13:02

hee! Ik kom hier even binnenvallen, ik speel het spel sinds eergisteren en tot nu toe vind ik het echt top gedaan, vooral de meldingen en de mogelijkheid tot browsermeldingen vind ik handig!
Verder vroeg ik me af of iemand ondertussen hoefsmid is en weet of je dan regelmatig opdrachten krijgt of echt alleen als medespelers hun paard laten bekappen? Of dat het handiger is om stalhulp te blijven?

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:30

Als hoefsmid krijg je enkel taken als anderen hun paard bekappen. Als je in een vereniging zit dan gaan de taken eerst naar de hoefsmeden in de vereniging. Is er daar geen hoefsmid/niet online, dan gaan de taken naar hoefsmeden buiten de vereniging.

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:35

Ah top! Dankjewel! :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:39

Ik ben nu junior dierenarts

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:15

Ik ben senior dierenarts nu :D maar krijg niet heel veel klusjes

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 15:44

Vermaakt iedereen zich een beetje op RS? :D

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:47

Ja hoor :) . Handig trouwens, die procenten bij de gezondheid en het aantal dat je nog over hebt +:)+ .

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:48

Ik denk eraan om te stoppen. Het is me veel te veel klikwerk vooral op dagen dat ik niet online kan komen. En dan ben ik er weer zijn mijn paarden half dood :') en ik mis een beetje een doel. In het begin was ik heel druk aan het sparen voor mijn vereniging maar daar zie ik het nut nu ook niet meer zo van in.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:12

Ik vermaak me niet meer sinds dat ik gebouwen moet upgraden met hout en er nooit hout beschikbaar is..

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:16

Er is nu heel vaak hout beschikbaar :)

Nu ook weer 75

mutsiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:36

er staan momenteel wel vrij weinig paarden op de markt ;)
en ik vind het jammer dat er weinig in een club gaan ( geeft nog te weinig voordeel?)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:46

ik heb nog een knappe fries

mutsiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:56

ik zoek juist qh of arabische volbloed (merrie)

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:11

Ik vind het idd ook wel jammer dat je ineens een hoop spullen moet kopen als je een paar dagen niet online bent geweest, of dat in het ergste geval je paarden dood zijn. Ook dat er een "doel" mist kan ik me wel in vinden. Je kan trainen voor wedstrijden, maar wat heeft dat voor zin? Hogere wedstrijden lopen? Daar heb je nog steeds niet veel aan. Fokken kan je ook nog maar dat is ook altijd hetzelfde verhaal..

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:16

Een paard met een hoog wedstrijdniveau geeft zijn/haar veulens een hoger GN. Een paard met een hoger GN scoort beter op wedstrijden (zeker bij de hogere niveaus), komt dus hoger en geeft dan weer een hoger GN door aan veulens. Je kunt daarnaast ook fokken op kleur, de kleurengenetica is realistisch.

Ben het met jullie eens dat het lastig is als je niet heel veel tijd hebt om te spelen en soms een paar dagen niet online kunt komen. Je paarden verzorgen is dan duur en je inkomsten zijn laag...

Meer te doen binnen verenigingen zou idd leuk zijn en ik denk ook wel dat het verenigingen populairder maakt. Hoewel de klusjes ook wel echt heel nuttig zijn, hele fijne inkomstenbron als je vereniging wat verder is.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:49

Ik train ook nu mijn fok paarden & daarna hopelijk betere veulens :D Ik vind het wel logisch dat je nieuwe spullen moet kopen om je paarden gezond te houden. Dat zal zijn bij elk soort spel waar je voor dieren moet zorgen.

Ik zoek ook nog steeds een QH merrie :j Lastig te verkrijgen haha.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:51

Er worden binnenkort een paar QH merries bij mij volwassen, nadat ze beleerdzijn komen ze op de markt

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:01

Ah dat zou top zijn :j ben bereid goed te betalen :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:24

Mijn moeder had vanmorgen een QH merrieveulen te koop, maar die was geloof ik vrij snel verkocht. :+

Ik hou het wel bij andere spelletjes. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:55

Ik vind het op zich ook nog leuk allemaal, maar ook niet meer dan dat.
Het enthousiaste wat ik in het begin had is wel een beetje weg .. waarschijnlijk omdat ik nog wel een aantal dingen wil doen maar het qua vaardigheidspunten gewoon echt moeilijk wordt waardoor ik niks durf te beginnen want ik moest er later maar eens spijt van hebben ...

Verder heb ik het idee (maar dat ligt misschien ook aan mij) dat de vereniging niet meer hetzelfde is dan pakweg 2 weken terug. Weinig kans nog om klusjes met 4 te doen bv., maar misschien ben ik ook gewoon op de verkeerde momenten online :P

Paardenhandel is er volgens mij niet, zou ook niet weten waar mensen naar op zoek zijn of waar je wat mee kan op het spel. Heb nu een deel ruinen (in het begin gekocht om te kunnen trainen voor de exp's) maar denk niet dat ik er ooit nog vanaf geraak :+

Wedstrijden .. leuk om door de klassen heen te gaan, maar verder? Het fokken heb ik nog niet ontdekt, trekt me nog niet op dit moment dus nog niks mee gedaan. Richt me er nu op dat hogere wedstrijdpaarden misschien beter verkopen, ofzo :P (al heb ik daar met ruinen alsnog niks aan gok ik).

De dag/weekdoelen zijn leuk gevonden, maar ik krijg bijna altijd hetzelfde, nl. forumberichten posten (of 10 per dag, of 50 per week) en als ik iets weinig doe is het dat, en posten om te posten vind ik ook altijd zo'n onzin.

Denk dat ik zo'n beetje rond ben :Y) Haha.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 14:19

Dank je voor je feedback!
Wat zou jij graag zien om dit leuker te maken?

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:44

Super. Ik ben een paar dagen niet online gekomen en mijn eerste en enige paard is gelijk dood. Vind ik helemaal top.

Nee, voor mij hoeft het niet meer. Als paarden zo snel doodgaan dan is voor mij de lol er helemaal af. Ik ken een hoop spellen waarbij er niets met de paarden zal gebeuren als je niet online komt, dat is pas fijn.