Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:Voor de vloggers onder ons: hoe heb je je kanaal opgebouwd? Ik ben dit jaar bezig geweest met FB, mijn blog en Twitter. In 2016 wil ik meer op YT doen. Misschien hebben jullie tips voor mij?
Is reageren op andere videos net zo belangrijk als bij blogs bijvoorbeeld?
Momo2 schreef:Doen jullie ook aan challenges op jullie blog? Zo ja wat voor challenges doen jullie dan?
Tazzey schreef:Ik heb gisteren swatches geplaatst van Layla Cosmo Lilac uit de Mirror Effect collectie.
Verder heb ik nog een hoop artikelen staan maar ik heb geen tijd gehad om alles hier te delen.
Citaat:Deze prachtige lila chrome lak is wel de moeit van het wachten waard geweest.
danitiapuck schreef:Ik heb laatst wel de paarden tag gedaan. Ik wil eigenlijk wel meer challenges gaan doen, maar ik kan niet veel leuke vinden die met paarden te maken hebben. Dus ik ben wel benieuwd of jullie nog ideeen hebben?
Kiki1995 schreef:Een kleine tip voor mensen die shots tussen hun vlogs gebruiken. Hou ze kort! Dit heb ik op school er in gestampt gekregen tijdens de video editing lessen. Max 5 á 7 seconde is al genoeg!