Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) je betaald aan jezelf natuurlijk!
ssssuus schreef:Ik stel mn vraag even hier omdat ik niet op het forum kom. ( heb je daar andere inloggegevens voor nodig?)
Ik ben net begonnen met het spel, ik moest een cap, laarzen enzo aanschaffen en dan naar de bak voor de eerste rijles.
Ik dus spullen aangeschaft, maar steeds als ik bij de bak kom zegt ie dat ik eerst cap en laarzen enzo moet aanschaffen.. Dus ik kom nu niet verder helaas.
MelissaH1996 schreef:ssssuus schreef:Ik stel mn vraag even hier omdat ik niet op het forum kom. ( heb je daar andere inloggegevens voor nodig?)
Ik ben net begonnen met het spel, ik moest een cap, laarzen enzo aanschaffen en dan naar de bak voor de eerste rijles.
Ik dus spullen aangeschaft, maar steeds als ik bij de bak kom zegt ie dat ik eerst cap en laarzen enzo moet aanschaffen.. Dus ik kom nu niet verder helaas.
Hier hetzelfde!
Killyenn schreef:Ik geloof het niet meer zo met de wedstrijden hoorVind de uitslagen echt enorm random. Maakt verder ook niet heel veel uit, behalve dat het de drive achter het trainen ietwat verminderd. Maar gewoon rustig doorsparen voor een fokkerij
maar ik blijf het gek vinden! Merell123 schreef:Ik weet niet welke site je in je browser typt maar ik heb dit ook gehad, toen ging ik naar http://spel.mijnmanege.nl en was alles goed!
Kimmie zei eerst de stal te doen, maar ik bedacht me, als ik eerst de bak doe kan ik mijn paard op mijn eigen terrein stallen wat me goedkoper uitkomt.
Dus nog 2 quizjes doen en dan zijn we helemaal blut 

Nog 2 meer