Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingrid_92 schreef:Oke, nog één keertje.[naam] schreef:Dit zijn de kleuren uit de foto die in de OP staat.
[ Afbeelding ]
Zoals Geryon al zei, zien de mensen die deze kleuren zien (wit/goud of lichtblauw/goud) de jurk zonder dat hun hersenen ze voor de gek houden en de mensen die hem in donkerblauw/zwart zien, worden door hun hersenen gefopt.
Dat laatste klopt niet, want de jurk is in het echt zwart blauw volgens de maker?
Painttobe schreef:[ [url=m/IS0L1E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tada!
Lara_Silver schreef:Volgens mij heb je gewoon een probleem met je ogen of een zeer fout ingesteld beeldscherm als je hier wit en goud in ziet... Heb het ondertussen aan al mijn werk collega's gevraagd, en mijn vriend, iedereen zag hem gewoon zoals hij is in zwart en blauw.
Lara_Silver schreef:Volgens mij heb je gewoon een probleem met je ogen of een zeer fout ingesteld beeldscherm als je hier wit en goud in ziet... Heb het ondertussen aan al mijn werk collega's gevraagd, en mijn vriend, iedereen zag hem gewoon zoals hij is in zwart en blauw.
Painttobe schreef:Jolien87 schreef:[quote="Painttobe"
[ [url=m/IS0L1E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tada!
[/quote
Deze is al een paar keer eerder voorbij gekomen in dit topic en nog steeds zie ik alleen maar de linker overal opduiken.![]()
Zijn mijn hersenen nu stuk?
Er staat toch dat het ligt aan je instellingen... ?