Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Laura_ schreef:Even wat vragen/opmerkingen hahaIs allemaal goed bedoeld hoor!
- Zetten jullie ook nog de keuringsresultaten op de pagina Keuring?
- De deelnemers bij de springwedstrijd moeten nog weggehaald worden omdat de uitslag al bekend is.
- Vergeten jullie niet alles op het mededelingenbord te plaatsen? (ik had bijv. 5 loten gekocht voor de loterij maar er staat niks bij mijn mededelingen).
- Misschien is het handig om Melissa ook bij de homepage te zetten met haar status?
_Laura_ schreef:Even wat vragen/opmerkingen hahaIs allemaal goed bedoeld hoor!
- De deelnemers bij de springwedstrijd moeten nog weggehaald worden omdat de uitslag al bekend is.
- Vergeten jullie niet alles op het mededelingenbord te plaatsen? (ik had bijv. 5 loten gekocht voor de loterij maar er staat niks bij mijn mededelingen).
- Misschien is het handig om Melissa ook bij de homepage te zetten met haar status?
_Laura_ schreef:_Laura_ schreef:Even wat vragen/opmerkingen hahaIs allemaal goed bedoeld hoor!
Dat van de loterij klopt trouwens nietgewoon niet goed gekeken haha sorry