We mogen als Nederlandse kikkerlandje inderdaad erg trots zijn op onze nummer twee positie, alleen big boss USA boven ons. (Altijd die eeuwige tweede... iets met WK-finale, Spanje en Zuid-Afrika... zucht )
Ik ga hier ook eens aan meedoen Ben zojuist lid geworden & heb mezelf toegevoegd aan het team Bokt.nl. Haha, ik klik denk ik vooral veel. Maargoed, waar kun je zien waar we staan?
Welkom op de site van whatpulse kan je alle statistieken bijhouden. Dit kan ook via je eigen menu in je taakbalk.
Detroit
Geplaatst: 11-02-11 21:11
Dankje Ik ga zo eens even bekijken waar ik wat kan vinden. Haha, vind het eigenlijk wel een grappig iets dit. Leuk voor als ik een verslag moet typen op mijn computer.
Hoe kan je een 2e computer instellen? want ik heb wel een 2e computer toegevoegd, maar als ik het pulse vnaf die computer komt het bij die andere computer terecht
Bij mij spant het om de 24e en 25e positie. Scheelt 20.000 keys ongeveer. Dus ik kan ingehaald worden. Andere kant op zit er wel meer speling tussen. Vorm iig nog geen directe bedreiging voor de nummer 23.
Ariebombarie
Geplaatst: 12-02-11 20:36
lileae schreef:
Hoe kan je een 2e computer instellen? want ik heb wel een 2e computer toegevoegd, maar als ik het pulse vnaf die computer komt het bij die andere computer terecht
precies dat was mijn vraag ook... wacht nog steeds op iemand die het me kan vertellen