Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
xFioon schreef:Ik heb een mail gekregen dat een order verzonden is, en daarna gelijk achteraan dat de verkoper de buyer protection heeft verlengd? Bijzondere gang van zaken als je het mij vraagt?
_Friemel schreef:Heb je een linkje?
Toevallig ook wat truien in mn mandje zitten
moonsparkle schreef:Ik wacht al sinds augustus op een pakketje. Ik heb verlenging gegeven die loopt nog tot 29 november. Ik vind het zo'n lange tijd dat ik daarna wel mn geld terug wil vragen. Is dat redelijk? Het is wel maar 1x verlengd dan, maar degene had ik eigelijk aankomend weekend nodig, niet verwacht dat het meer dan 3 maanden zou gaan duren.
Aranel schreef:_Friemel schreef:Heb je een linkje?
Toevallig ook wat truien in mn mandje zitten
Vrouwen Winter Fashion Slim Trui Top 2016 Effen Kleur Coltrui Lange Mouwen Dieptepunt Gebreide Truien Trui Jumper Shirt
http://s.aliexpress.com/UNbq2Y7J
(from AliExpress Android)
Misschien dat ik de blauwe ook nog wel ga bestellen. Moet alleen even verzinnen hoe ik het nek gat groter kan maken
MarliesV schreef:moonsparkle schreef:Ik wacht al sinds augustus op een pakketje. Ik heb verlenging gegeven die loopt nog tot 29 november. Ik vind het zo'n lange tijd dat ik daarna wel mn geld terug wil vragen. Is dat redelijk? Het is wel maar 1x verlengd dan, maar degene had ik eigelijk aankomend weekend nodig, niet verwacht dat het meer dan 3 maanden zou gaan duren.
Maar als het er is bijvoorbeeld maandag dan wil je wel je geld terug?
Vind ik vreemd, omdat het zo lang heeft geduurd? Dat is toch het risico van bestellen bij Ali....