Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:25

het meeste hebben we wel steeds binnen 3 weken in huis, maar zit ook al 6 weken op een ander pakketje te wachten

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:41

Ik wacht nog op schoenen die ik ergens in oktober besteld heb :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:55

Ik wacht nog op wat van 17 oktober en van 29 oktober
De rest is van november ;)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:03

Ik heb een mail gekregen dat een order verzonden is, en daarna gelijk achteraan dat de verkoper de buyer protection heeft verlengd? Bijzondere gang van zaken als je het mij vraagt? :+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:27

Ik heb een reeks pakketjes op 25 oktober besteld. Daarvan zijn er 2 binnen en op de rest (stuk of 10) wacht ik nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:38

xFioon schreef:
Ik heb een mail gekregen dat een order verzonden is, en daarna gelijk achteraan dat de verkoper de buyer protection heeft verlengd? Bijzondere gang van zaken als je het mij vraagt? :+

Volgens mij is dat allemaal een beetje wassen neus. Net zoals je je pakketje kunt volgen.
Heb het bij vorige bestellingen weleens gedaan. Klopte nooit.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:15

Vandaag een Elsa jurk voor mijn dochter binnen gekregen en ik ben echt blij verrast door de kwaliteit! De jurk is echt prachtig! Mijn dochter wordt echt gek als ze hem krijgt met <:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:18

ik heb vandaag oorbellen binnen gekregen maar mag nu eerst wel een vergrootglas gaan bestellen, kon ze eerst helemaal niet vinden in de envelop zo klein zijn ze :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:20

Die trui op de vorige pagina is super leuk!! Heb je n linkje?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:42

Hahaha Alja :P Heb je niks aan dus?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:44

_Friemel schreef:
Heb je een linkje?

Toevallig ook wat truien in mn mandje zitten :D

Vrouwen Winter Fashion Slim Trui Top 2016 Effen Kleur Coltrui Lange Mouwen Dieptepunt Gebreide Truien Trui Jumper Shirt
http://s.aliexpress.com/UNbq2Y7J
(from AliExpress Android)

Misschien dat ik de blauwe ook nog wel ga bestellen. Moet alleen even verzinnen hoe ik het nek gat groter kan maken :')

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:15

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:05

Die jas staat er veeeeel vaker op! Oa de verkoper die ik hierboven linkte verkoopt 'm.

Ff zoeken bij jassen, dan wool (of iets in die trant) selecteren dan staan er meer.

Sexy Bodysuit Vrouwen Rihanna Miley Beyonce een stukken rode bodysuit badmode print 3d causale badpak Jumpsuits Kostuum 2016 Nieuwe
http://s.aliexpress.com/RFfeyQvy

Deze vind ik ook gaaf. Ben een beetje van de Beyoncé kleding, haha. Ik laat m nog even in mijn winkelmandje staan omdat ik nog niet bedenken hoe ik hem moet combineren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:23

O Aranel dat is toch super easy te combineren? Witte broek, short, donkere lederlook etc

Vind het ook een heel gaaf item.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:41

Die is wel heel leuk! Ben alleen bang dat het van dat zwempak stof is/lijkt als ik em aan doe :P

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:19

Ik had van een verkoper enkele weken geleden al netjes een bericht gekregen dat de leertijden nu waarschijnlijk wat langer zouden zijn ivm de sale en de feestdagen en dus de vele aankopen.

Blijkbaar zijn het hoogtijdagen met heel veel pakketjes. Ik ben benieuwd of de levertijden echt zoveel langer zijn.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:22

Ik wacht in elk geval al sinds september op een pakje. Al twee keer buyer protection verlengd. Over 2 weken ben ik er klaar mee :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:01

Ik wacht al sinds augustus op een pakketje. Ik heb verlenging gegeven die loopt nog tot 29 november. Ik vind het zo'n lange tijd dat ik daarna wel mn geld terug wil vragen. Is dat redelijk? Het is wel maar 1x verlengd dan, maar degene had ik eigelijk aankomend weekend nodig, niet verwacht dat het meer dan 3 maanden zou gaan duren. :o

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:32

Dat OE wat dus bij mijn bestellingen staat, wat gebeurt er dan precies?
Ik weet dat je niet echt van je tracking uit kan gaan, maar iemand enig idee hoelang dit ongeveer duurt?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 09:33

moonsparkle schreef:
Ik wacht al sinds augustus op een pakketje. Ik heb verlenging gegeven die loopt nog tot 29 november. Ik vind het zo'n lange tijd dat ik daarna wel mn geld terug wil vragen. Is dat redelijk? Het is wel maar 1x verlengd dan, maar degene had ik eigelijk aankomend weekend nodig, niet verwacht dat het meer dan 3 maanden zou gaan duren. :o

Maar als het er is bijvoorbeeld maandag dan wil je wel je geld terug?
Vind ik vreemd, omdat het zo lang heeft geduurd? Dat is toch het risico van bestellen bij Ali....

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 09:51

Aranel schreef:
_Friemel schreef:
Heb je een linkje?

Toevallig ook wat truien in mn mandje zitten :D

Vrouwen Winter Fashion Slim Trui Top 2016 Effen Kleur Coltrui Lange Mouwen Dieptepunt Gebreide Truien Trui Jumper Shirt
http://s.aliexpress.com/UNbq2Y7J

Misschien dat ik de blauwe ook nog wel ga bestellen. Moet alleen even verzinnen hoe ik het nek gat groter kan maken :')

Haast wel uniek dat je maat M gewoon past, ik bestel altijd 2 maten groter :o , hoe zitten de mouwen, zitten ze niet heel strak ? het lijken zulke dunne armpjes op de verkoop foto

https://nl.aliexpress.com/item/Autumn-w ... =200000848

ik heb deze net binnen, in het zwart XL besteld, binnen 2 week binnen en zit perfect, (heb normaal M/L) ideaal voor op /3 (hoodie kan er ook af)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:16

MarliesV schreef:
moonsparkle schreef:

Maar als het er is bijvoorbeeld maandag dan wil je wel je geld terug?
Vind ik vreemd, omdat het zo lang heeft geduurd? Dat is toch het risico van bestellen bij Ali....

Nee ik bedoel na 29 november als de verlenging voorbij is

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:43

Ah zo! Ja als je hem dan nog niet hebt en je hebt al een keer verlengt dan zou ik ook mijn geld terug vragen.

Ik dacht dat je ook al ontvang je hem wel, je als nog je geld wilt omdat het zo lang geduurd heeft.
Iets met begrijpend lezen, haha!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:51

Daarnet m'n kussenhoes, kledinghoes en dat bakje met vakken voor sieraden dat hier eerder langs kwam ontvangen. Het voelt net als Sinterklaas :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:42

Haan: nee de mouwen zitten prima. Lang genoeg en het shirt zelf is ook mooi lang! Volgens mij is het echt voor de Europese markt gemaakt. Ik ben 1,75.

Heb net het Bulls bodysuit ook besteld. Nu is het weer even klaar :')