Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:57

Aranel schreef:
Ik heb Unicorn sloffen besteld 8-) 8-) waren nu maar 7 euro.
En een soort haar/hoofdband, muts en ketting.

He chips. Door deze post ging ik gister nog snel wat inkopen doen omdat ik dacht 'ohja ik wil ook unicorn sloffen!' en vervolgens ben ik ze helemaal vergeten :').

Ik had op een gegeven moment 200 euro aan spullen.. := Toch maar flink gehalveerd en nu heb ik alleen 1 sjaal, 1 hoofd-band-ding, 1 super mooi rokje en een ring. Allemaal voor de helft van de prijs. Die sjaal was zelfs maar 6 euro en normaal 25 :D. (Heb bewust gekozen voor dingen waar wel echt een giga korting op zat en dingen die ik normaal niet zou bestellen gezien de prijs, zoals die sjaal van 25 euro :+).

germie

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 08:48

Ik vind het grappig om linkjes van jullie aan te klikken. Bij sommige dingen denk ik, dat daar markt voor is, heb ik echt geen behoefte aan. En andere dingen denk ik, leuk. Maar dat zullen jullie ook met spullen hebben die ik besteld heb.
11-11 aanbiedingen heb ik niet echt gezien, ze hebben in 1 maand tijd eerst alles verhoogd, en vanaf 11-11 is het weer de normale prijs. Heb de 11e iets besteld waar ik simpelweg weer op een prijsverlaging zat te wachten.
Ik wacht nu nog op een duikbril op sterkte van onder de 20 euro, een backupduiklamp en paardrijhandschoenen voor de winter.

boerinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 08:55

marlonFloris schreef:
Ik heb ook weer wat besteld onder andere deze electrice verwarmde sokken lijken mij echt ideaal met rijden!
Heb nu altijd zooltjes met oplaadbare verwarmingelement (van de liddl a 29€) maar die gaan maar 1 winter mee en daarna zijn ze kapot.
Hoop dat deze sokken het langer volhouden.

Koud Weer Elektrische Verwarmde Sokken voor Chronisch Koude Voeten Grijs, Lagere Spanning Verwarmde Sokken Batterij
http://s.aliexpress.com/RzeieUb2
(from AliExpress Android)

Die staan ook in mijn wishlist. Alleen twijfel ik nog, heb alleen geen idee waarom ;(

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:22

TammyVN de sloffen zijn nu dezelfde prijs als vrijdag dus je zou ze nu ook nog kunnen bestellen :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:36

Bij mij scheelde het bijna 15 euro, maar ik had dan ook best een grote bestelling.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:47

Ik heb winterboots besteld. Normaal zijn die 24 euro. Nu met de sale ineens 47,00 euro afgeprijsd naar 23 euro nog wat. Maar omdat ik ze al in mijn mandje had zitten voor de sale kon ik daar coupons op inleveren. Dus uiteindelijk 18 euro betaald. Das toch een meevaller.

Hebben jullie de sale artikelen die jullie gekocht hebben vergeleken met de prijs van nu? Bijna alle artikelen hebben de sale prijs gekregen zoals ik al verwacht had. Heb ook niet echt iets extra gekocht met de sale.

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:57

Wat een gedoe, al 2x net de bezorger misgelopen. De laatste keer is het bij de buren afgeleverd, zijn ze een weekendje weg :(

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:58

Oehh, das balen..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:25

Ik had ook een hoop in mijn mandje wat ik op 11-11 of gisteren besteld heb. Omdat daarvoor de prijs zo omhoog gegaan was..... het is een beetje een wassen neus die sale :+

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:50

Weet iemand wat OE betekend?
Afbeelding

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:47

Overseas experience :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 14:37

Ik heb een ontzettend schattig rendier mutsje voor de katten van mijn zusje binnen, mijn hond vond het minder grappig
Afbeelding

Verder een tshirt binnen, betere kwaliteit dat ik verwachtte en een veel te klein kerstshirt voor de honden, dus die gaat ook naar de katten van mijn zus!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:13

Hier wel speciaal besteld, had sommige dingen al ruim een maand in m'n mandje staan, en daar was tussentijds geen prijsverhoging geweest. Wel een korting op 11-11, niet altijd veel, maar alles bij elkaar wel leuk meegenomen.
Nu vooral schoolspullen besteld (vulpotloden, vulpotloodvullingen, laptop sleeve) die daar een stuk goedkoper zijn dan hier. En nog een twee paar oorbellen, die passen mijn setje van lapis lazuli sieraden (die ook al van reststukjes gemaakt zijn :D)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:02

Heike schreef:
Ik heb winterboots besteld. Normaal zijn die 24 euro. Nu met de sale ineens 47,00 euro afgeprijsd naar 23 euro nog wat. Maar omdat ik ze al in mijn mandje had zitten voor de sale kon ik daar coupons op inleveren. Dus uiteindelijk 18 euro betaald. Das toch een meevaller.

Hebben jullie de sale artikelen die jullie gekocht hebben vergeleken met de prijs van nu? Bijna alle artikelen hebben de sale prijs gekregen zoals ik al verwacht had. Heb ook niet echt iets extra gekocht met de sale.

klopt, sommigen zijn zelfs nog steeds duurder dan voor de sale. Die sale is een wassen neus en heb ik ook niet aan meegedaan.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:37

Ik heb lichthalsbanden, een foute trui voor de hond, haarelastiekjes ennnn een telefoonhoesje besteld. We gaan weer wachten!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 21:32

ow, ik ben echt helemaal gek op de ty beanies... ik moet me echt inhouden op alie, ze zijn daar te verkrijgen voor nog geen drie euro, terwijl ze hier in Nederland makkelijk acht euro ervoor vragen in de winkels.
je hebt er dus bijna drie voor de prijs van een.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 08:53

silvericathy schreef:
ow, ik ben echt helemaal gek op de ty beanies... ik moet me echt inhouden op alie, ze zijn daar te verkrijgen voor nog geen drie euro, terwijl ze hier in Nederland makkelijk acht euro ervoor vragen in de winkels.

Ga er vanuit dat het niet de echte TY beanies zijn ;)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 09:03

Keet schreef:
silvericathy schreef:

Ga er vanuit dat het niet de echte TY beanies zijn ;)

ow, maar dat maakt me helemaal niet uit....
Ik vind ze gewoon erg leuk, en ze lijken wel op die echte.... afentoe niet helemaal perfect maar dat hoeft ook niet.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 09:24

Ik heb in oktober een bestelling geplaatst... pff wat duurt wachten toch lang. De verwachtte 3 weken zijn allang voorbij!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 10:06

Ik wacht ook nog op 2 bestellingen uit oktober. Bij mij gaat het nooit snel bij Ali, dus ben het gewend. :)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 18:09

Zijn mijn pakketjes nu wel of niet verzonden?
Afbeelding

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:04

Ik denk deels, ze zijn naar het verzendbedrijf verstuurd lijkt mij.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:29

Vandaag deze trui binnen gekregen:
Afbeelding

Echt gewoon H&M kwaliteit als je het mij vraagt. 6,30 voor betaald, ik heb normaal M en dus ook M besteld (normaal altijd 2 maten groter bij Aliexpress) en hij past perfect!

Alleen hebben de Chinezen blijkbaar inimini hoofdjes want mijn pompoenen hoofd paste nauwelijks door het nek gat :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:51

Heb je een linkje?

Toevallig ook wat truien in mn mandje zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:11

Mooie trui!

Ik heb nog best wat dingen onderweg. Hoe lang hebben jullie soms moeten wachten?