Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanavond gaan ze sowieso de markt op.
wel erg donker maar wel leuk! Was van een bokker. weet niet meer wie 
Rebecca schreef:Kashmino kon ik nog een cream tinker hengst gebruiken? , had zo te zien in gebrekkig engels je ook al een bericht gedaan van de week maar daar ook geen reactie op gehad
Kashmino schreef:[naam] schreef:Kashmino kon ik nog een cream tinker hengst gebruiken? , had zo te zien in gebrekkig engels je ook al een bericht gedaan van de week maar daar ook geen reactie op gehad
Oh dat bericht had ik helemaal niet gezien! Zal misschien komen door de slechte verbinding hier, en het feit dat HR daardoor wel eens verspringt. Het spijt me.
Je mag hem uiteraard nog gebruiken hoor! Voor wanneer?

Rebecca schreef:Kashmino schreef:Oh dat bericht had ik helemaal niet gezien! Zal misschien komen door de slechte verbinding hier, en het feit dat HR daardoor wel eens verspringt. Het spijt me.
Je mag hem uiteraard nog gebruiken hoor! Voor wanneer?
Ze is leeg dus als je ruimte hebt
Zou zeggen kies maar uit 1 van de 3 cream mannen en stuur de rekening dan maar op![]()

ik heb ook geen ruimte geloof ik Luna2006 schreef:Suus86 schreef:Ben op zoek naar een akhal teke hengst met minimaal 2x zeer goed of meer!
Wie heeft er 1 te koop
Ik verwacht er eentje over 10 dagen van een cremello ster x kemsiz vorigr uit deze combi had 4 keer zg
Vraag er wel 20000 voor als ie 4x zg heeft.
Deze heb ik nog te koop staan
[ [url=m/3yAkPx.png]Afbeelding[/url] ]
Kashmino schreef:[naam] schreef:10.000?ik heb ook geen ruimte geloof ik
10.000 is prima voor mij! Voor de Palo of voor één van de andere twee?
Oh wauw haha. Iemand hier die wel ruimte heeft en bereid is een paard op te vangen?

JesdaJinn schreef:Kijk deze knapperd eens op de .com.
Zojuist naar mijn stallen verhuisd
https://www.horsereality.com/horses/43954/cream
of hoge 2e premie
Rebecca schreef:Kashmino schreef:10.000 is prima voor mij! Voor de Palo of voor één van de andere twee?
Oh wauw haha. Iemand hier die wel ruimte heeft en bereid is een paard op te vangen?
Palo is volwassen ik denken dat dat het makkelijkste is .. , palo x palo
Stuur maar extra paard heb blijkbaar ruimte
Dutchwari
white_flame schreef:Ik ben opzoek op de .com
Volwassen Merries
Liefst leuk vachtje
Rassen: QH, OB of Arabier
Niemand?