Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lolove schreef:prugelpiet schreef:Hmm, kwam net onderweg naar jarlaheim, bij mevrouw Pike, een wit paard met blauwe manen en staart tegen. Het rende weg dus ik erachteraan
Op een gegeven moment stond het paard stil en stond er een praat dingetje bij, deze deed het niet. Daarop rende het paard weer weg en raakte ik het kwijt.
Iemand enig idee wat je daarmee kon?
Dat is Starshine, die quest krijg je later in hogere levels pas, de quest van stashine hoort bij de storyline dus wel heel leuk volgensmij
prugelpiet schreef:Waar moet je eingelijk foutjes die je tegenkomt heensturen? ben er al een aantal tegengekomen maar geen idee wat ik er mee moet
lolove schreef:ik moet de laatste tijd alleen maar van die daily quests doen, (die ik dus niet doe) Maar ik heb er gewoon echt geen zin in, ik wil gewoon hup quests doen en dan eindelijk naar GHV.. Maarja zonder die daily quests kom ik dus niet vooruit maar ik heb echt een bloed hekel er aan omdat ik er voor mijn gevoel niks aan heb, en het zijn kleine rotklusjes, en het duurt eeuwen voordat je dan eindelijk die ene quest krijgt..