Oow oké dan ben je wel concurrent voor mij!Vandaag 2 xp opdrachten gedaan, nog steeds weinig te doen helaas
Suus__ schreef:Oow oké dan ben je wel concurrent voor mij!Vandaag 2 xp opdrachten gedaan, nog steeds weinig te doen helaas Haha, dat wist ik al lang. Maar het is net hoe het uitkomt, de ene zaterdag ben ik actiever dan de andere, en ik ben soms ook weekenden wel thuis.
O die heb ik genoeg! Haha.Heb een ander woord genomen.Nu aan het picknicken met de kids dus gelijk die maar gedaan.
Ik had de picknick ingestuurd toen ik op het eiland zat (vinkeveenseplassen) maar deze was niet goed gekeurd. Ga dus maar een andere keer picknicken want wil wel een invite Vitamine is wel goedgekeurd en de letterrace ook!
Laboratorium.LerarenkamerMaandagmorgenexemplaarMartelaarRijmelaarAlleen geen idee hoe je dat moet gaan uitbeelden
ramenlapper Die had ik gedaan vanmorgen, moeders had een foto gemaakt van hoe ik de ramen aan het lappen was
Ik heb tip via PB gekregen, en nu is mijn letterrace ook ggk! Misschien ga ik nog even picknicken met mijn zusje vandaag