Hier ook. Eerste dag ging als een speer. Daarna hield het even op hier. Alleen 2 XP opdrachten. Maar die kan ik nog niet doen omdat ik daar nog niet alle info/fotomateriaal voor heb.
Nikitaa_
Geplaatst: 15-07-13 17:45
Nu ik eindelijk vakantie heb had ik voorgenomen om veel Roamler opdrachten te gaan doen, maar helaas komen er geen opdrachten beschrikbaar. Als er een nieuwe thuisopdracht is, dan doe ik hem gelijk, maar verder is er niet veel te beleven. Heel erg jammer
Er is weer een letterrace, ik snap alleen iets niet. Ga buiten op zoek naar een straat -of plaatsnaambord, waarin de letters R, M, L en R in willekeurige volgorde voorkomen, De R moet dus twee keer in de zin staan, Alle vier de letters moeten voorkomen op het straat- of plaatsnaambord. De letter R,M,L en R hoeven niet perse in een woord voor te komen. Een straat- of plaatsnaam als ' De lange Lindelaan' mag bijvoorbeeld ook.
Ik snap dat dus niet, daar zit toch geen R,M en R in......
Ik heb de letterrace net ingediend, was met de hond aan het lopem en onderweg naar een straat met de goede letters maar kwam voordat ik bij die straat was een andere straat tegen die ook kon, dus heb die ingediend