Wow wat een administratie! ik kijk gewoon 1x pw ofzo mijn hele tijdlijn na. Klik dan soms wat aan om te zien of het al verloot is. Acties die te oud zijn of verloot zijn haal ik direct weg.
Channiiiej
Geplaatst: 16-03-16 18:23
leonie87 schreef:
Wow wat een administratie! ik kijk gewoon 1x pw ofzo mijn hele tijdlijn na. Klik dan soms wat aan om te zien of het al verloot is. Acties die te oud zijn of verloot zijn haal ik direct weg.
Zo doe ik het ook! En verder wordt ik meestal ook wel getagd door andere
Ik hou ook een briefje bij, maar alleen van de acties waarbij eer een aantal likes of een einddatum bij staat, anders hoop ik maar gewoon dat ik het zie of getagd wordt
Tsja zielige verhalen.. Doe ik niet aan. Erger me er aan.. want de een is NET even zieliger dan de ander. Bij mij gebeurt er ook een hoop wat niet leuk is, maar ga dat ook niemand aan de neus hangen
Mijn broer had een poos geleden een 3D-autotheorie pakket + gratis theorie examen gewonnen (weten jullie nog?) En daarmee ben ik dinsdag geslaagd voor mijn autotheorie
Ik ga even offtopic, want dit heeft niks met fb te maken http://www.vtwonen.nl/voorjaarshuis2016/ Kun je een hele nieuwe inrichting van je huis winnen! Wel even puzzelen om op exact 10.000 euro te komen, zondag
Ik ben m'n tijdlijn aan het opruimen, tijdje niet bijgehouden, wat een werk zeg..
NikkiLoves
Geplaatst: 18-03-16 10:54
Laura Lokerse op fb (weet je bokt naam niet..), heb jij je bestelling van horse24 al binnen? Ik heb hem vorige week donderdag besteld maar nog steeds niks binnen of een 'pakket is verzonden' bericht of wat dan ook.. Helemaal omdat er op hun site staat, soms zelfs de volgende werkdag in huis en anders 3 werkdagen?..
Roosch
Geplaatst: 18-03-16 22:56
Ik snap sommige acties niet. Nu met die van Pets Place winnen de 10 foto's met de meeste likes. Zie ik foto's met 50 likes waarvan ik denk hoe dan.
Dames even advies nodig voor een Internationaal Menevenement met showprogramma ernaast. Wij willen ook een Like deel en Winactie doen. Doel: meer bekendheid voor het evenement en hopelijk ook voor ons showprogramma. We willen deelname aan een clinic weggeven. De clinics zijn ook geschikt voor de rijdende leden trouwens. We zijn tot de conclusie gekomen dat we 3 opties hebben. Optie 1: clinic nummer 1 Optie 2: clinic nummer 2 Optie 3: winnaar de keuze geven tussen de 2 clinics.
Even niet het belang van het soort clinic. Zouden jullie liever zelf de keuze hebben tussen de 2 clinic's of is het beter dat wij een van de clinic's uitkiezen?
Ik denk dat je met een keuze de meeste deelnemers krijgt, simpelweg omdat er meer mensen zijn die 1 van de 2 leuk vinden dan alleen nr 1 (of 2)
Maar het moet natuurlijk ook organisatorisch haalbaar zijn.
Dien er ook mensen mee met "ontdek en win"? Want ik kan daar niet achterhalen wanneer je nu iets kunt winnen en ze geven ook geen berichtjes met "die en die" heeft gewonnen....
Anoniem
Geplaatst: 20-03-16 16:47
Doen jullie trouwens ook mee aan de winacties van Jamin? Elke woensdag is er een winactie
De uitslag van de laatste is nog niet geweest.. ik ben zo nieuwschierig! Doen natuurlijk keiveel mensen mee, maar de hoop blijft!