Hi everyone! Hope you've all been having a great week since Jorvik's Midsummer party! In this week's update, some sweet summer styles have arrived in Fort Pinta!
Stay cool with hot Summer clothes: - Cool new Summer clothes are now in stock at the beach shop at Fort Pinta! Ride down and dress up in the latest sunshine trends!
Hot Summer fashions! Hot Summer fashions!
Mystery missing package: - The Jorvik postal service must have the worst delivery van in the world! Another package has fallen off the truck along the road in Golden Hills Valley. Ride down there and see if you can find it and reunite it with it's rightful owner. Maybe they'll show their gratitude with a little reward...!
Horse Market: - Eddie & Ferdinand have started putting together their wonderful horse market again! Their destination this time is Cape West Fishing Village, and the market should be ready to open next week! Wanna hear a secret preview about why next week's horse market is so exciting? Well we've heard Eddie and Ferdinand have got two new Tinker horses to sell: one black and one white!
See you next week, from the Star Stable gang!
Jeej, volgende week dus vijf tinkers om uit te kiezen
Ooh, dan kan ik vandaag schattenzoeken en hopelijk is de brug dan klaar... gister allr quests uit silverglade gedaan, die van midzomer en alle anderen. zo'n 3 uur bezig geweest
nafnaf
Geplaatst: 25-06-14 15:30
ik kan geen schattenzoek tocht doen..
heb de quest staan maar bij felix niet
merrylegs
Geplaatst: 25-06-14 16:17
nafnaf schreef:
ik kan geen schattenzoek tocht doen..
heb de quest staan maar bij felix niet
weet je het zeker? Staat er geen hartje dat zegt dat je hem pas morgen kan doen?
In iedergeval, ik heb nu de quest om de brug bij donald af te maken, ik moet een vuurpijl in een fles doen, de fles staat op een deken naast hem... Nou, nergens een fles of deken hoor, iemand die me kan helpen?
nafnaf
Geplaatst: 25-06-14 17:33
prugelpiet schreef:
Ik weet het niet branka
In iedergeval, ik heb nu de quest om de brug bij donald af te maken, ik moet een vuurpijl in een fles doen, de fles staat op een deken naast hem... Nou, nergens een fles of deken hoor, iemand die me kan helpen?
Op de rots links
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-14 17:41
takkie_muis schreef:
Hmm ik reed daar gisteren rond haha , misschien niet goed gekeken
Als je op de kaart klikt, zie je de boot-plaatsen ook gewoon
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-14 17:46
branka16 schreef:
Ik vind et niks meer aan.. Waarom zou je als gratis speler geen nieuwe quests meer krijgen?
Omdat het geld kost om een spel te maken. Als je dus als gratis speler ook steeds updates krijgt, vinden minder mensen het waard om te betalen. Als dus minder mensen betalen, verdient sso minder geld, waardoor het moeilijker word om het spel te onderhouden
merrylegs
Geplaatst: 25-06-14 17:49
branka16 schreef:
Ik vind et niks meer aan.. Waarom zou je als gratis speler geen nieuwe quests meer krijgen?
games maken en onderhouden is niet gratis De mensen die eraan werken doen dat ook niet voor niks, dus logisch dat het geld dan ergens vandaan moet komen.
Idd, is logisch toch? Als gratis leden ook updates krijgen, waarom zouden mensen dan nog betalen
merrylegs
Geplaatst: 26-06-14 09:39
ik verveelde me en had nog nooit een foto van al mijn paarden bij elkaar gemaakt, dus voila ja ze zijn allemaal sad, maar voor die tien minuutjes dat ik er per dag opga, verdien ik niet genoeg geld om ze te verzorgen.
Eh, alleen hooi kost iets? Twee races en je hebt het geld voor een baal?
merrylegs
Geplaatst: 26-06-14 10:42
Hhilde schreef:
Eh, alleen hooi kost iets? Twee races en je hebt het geld voor een baal?
een baal kost 500 js, een race geeft 20 js, vier paarden gebruiken hooi voor 200 js per dag, ik ben te lui om elke dag 10 races te doen en ik stuur ze niet naar hi want ik wil ze allemaal bij mij.
Bij wijze van spreken twee races Echt zonde want je paarden zijn slomer als ze ongelukkig zijn.. Ik ben te lui om altijd te verzorgen dus ik heb stalhulp
Anoniem
Geplaatst: 26-06-14 13:04
Karla_1999 schreef:
takkie_muis schreef:
Hmm ik reed daar gisteren rond haha , misschien niet goed gekeken
Als je op de kaart klikt, zie je de boot-plaatsen ook gewoon
Argh. Mijn paard doet telkens of ik op X druk tijdens een bepaalde bocht. Echt al drie of vier keer achter elkaar. Ik weet zeker dat ik niet op X druk want heb het ook al geprobeerd met alleen muisbesturing. Kunnen paarden schrikken op dit spel oid?
nee, als ze stoppen ligt het meestal aan je pc.. bij mijn vorige laptop maakte mijn paard ook vaak van die random stops en steigeringen, nu ik een nieuwe heb is dat over. Het kan wel helpen om je graphics op het minste te zetten.