Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vind het ook erg vervelend voor nieuwe eigenaar...
Alwiene schreef:Oh jee, dat is een vervelende situatie inderdaad, nu heeft de nieuwe eigenaar voor niks geprobeerd te dekken en moet wachten tot jouw veulen er is natuurlijk. Maar wel raar dat je geen mail gehad hebt, ik krijg eigenlijk altijd keurig mailtjes.
Alwiene schreef:Maar is dat dan alleen bij bepaalde accounts? Bijvoorbeeld alleen bij Livemail? Want ik heb Gmail en tot nu toe komt alles keurig aan. Dus als niemand met een Gmail account problemen heeft zou je wellicht kunnen adviseren om voor MM een Gmail account te gebruiken voor optimale werking.
Daar heeft die die ook kunnen belanden. Maar hoe komt het dan dat ik hem altijd goed heb binnen gekregen?
. Nu kan je tenminste gewoon weer de aandacht vestigen op de paardjes die je wel wil gebruiken.
Ik heb vandaag al mijn 5 paarden al een keer moe getraind. Vorige week was het juist andersom, toen leek kon ik een hele dag met 1 paard doen en het leek maar niet op te schieten (nee ik kijk niet of het getal bij de trainingen nu echt beter wordt, en hoeveel)
Terwijl ik nu juist hard wou trainen om ze hoog te krijgen....
*ongeduldig*