Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Riep er iemand linkjes? Screenshots ook goed?
Diamond painting
[ [url=m/quwi2u.png]Afbeelding[/url] ]
Bakjes (blauw) voor de steentjes van de diamond painting
[ [url=m/cZqJ3i.png]Afbeelding[/url] ]
Kerst kussenhoezen voor thuis en een deurhanger voor op het werk.
[ [url=m/8stf5u.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/REMAoW.png]Afbeelding[/url] ]
Hangers voor aan het zadel. Mocht ik gescheiden worden van de pony dan zijn we beide identificeerbaar.
[ [url=m/GgohPV.png]Afbeelding[/url] ]
Lynn_Nikita schreef:Iejoorr schreef:Ik heb afgelopen week een bericht gekregen van een verkoper dat mijn postcode niet zou kloppen en dat het pakket niet kon worden afgeleverd. Ik zou naar het dichtstbijzijnde postkantoor moeten om mijn pakket op te halen.
Vaag verhaal, aangezien er al veel meer alipakketjes op mijn adres zijn bezorgd!
Nu had ik wel de pakketbezorger gemist en een briefje in de bus dat ze de volgende dag terug zouden komen, en toen is het pakket wel gewoon bezorgt. Maar nu weet ik dus niet zeker of het wel om dit pakket gaat aangezien ik 4 bestellingen ofzo heb staanIk kan ook nergens uit de mail halen welke verkoper het is.. Afwachten maar!
Heb ik ook gehad en er lag inderdaad een pakketje met mijn volledige adres erop. Heb eerder idee dat ik niet thuis was en daardoor bij postkantoor is afgegeven terwijl het normaal bij de buren ligt. Ik hoefde niet te tekenen.
Tallie1979 schreef:MarliesV schreef:Riep er iemand linkjes? Screenshots ook goed?
Diamond painting
[ [url=m/quwi2u.png]Afbeelding[/url] ]
Bakjes (blauw) voor de steentjes van de diamond painting
[ [url=m/cZqJ3i.png]Afbeelding[/url] ]
Kerst kussenhoezen voor thuis en een deurhanger voor op het werk.
[ [url=m/8stf5u.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/REMAoW.png]Afbeelding[/url] ]
Hangers voor aan het zadel. Mocht ik gescheiden worden van de pony dan zijn we beide identificeerbaar.
[ [url=m/GgohPV.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had hetzelfde diamond painting, maar de donkerblauwe stenen zaten er niet bij. Verkoper zou ze opsturen, nooit gehad! Zit dus met een schilderij wat nooit af gaat komen.
Goed checken of het compleet is. Ik had het al als ontvangen gemeld en dan doen ze dus geen zak meer voor je!!
Suus___ schreef:Valerie93 schreef:Ik ben verslaafd...
Onderweg zijn nog: icing spuitzakken, spatelset en smoother voor fondant. Nu weer spuitmondjes besteld en een spuitmondjes om soesjes enzo mee te vullen!
Heb je n linkje van de spuitzakken?
Valerie93 schreef:Ik ben verslaafd...
Onderweg zijn nog: icing spuitzakken, spatelset en smoother voor fondant. Nu weer spuitmondjes besteld en een spuitmondjes om soesjes enzo mee te vullen!
daffodil schreef:Ik heb net weer twee nieuwe muizen besteld. Ze gaan nogal snel stuk maar ja dat gaan die ik hier koop bij de computerwinkel van 15 euro ook dus dan liever voor 1,50![]()
Gister kreeg ik mijn kersttrui binnen, maat XL hahaha nou ben ik gigantisch afgevallen maar dit ga ik echt niet redden voor de kerst dus ik pak m in en geef m aan mijn nichtje!
x_Jeanine_x schreef:Zo de ledstrip van mn boyfriend is ook binnen! Voor achter de tv
Stond op tracking dat die al in NL was. Maaer verder nog niet.
Mijn teensokken van van de week stonden nog in China volgens de tracking maar waren er eergister al.