Alwiene schreef:Die gezocht functie schiet echt niet op, daar ben ik het helemaal mee eens. En als ze zulke hoge kracht blijven vragen moet daar ook echt wat aan veranderen, dat dat makkelijker gaat.
Wat de verkoop van de Vries betreft, daar heb jij zelf ook een paar hele leuke betaalbare paarden aan over gehouden dus niet klagen heJa ik heb opgekocht en er wat aan verdiend, maar het is m.i. gewoon een van de mogelijkheden die het spel biedt. Of het daar nou echt een ligt dat de markt nu zo slecht is, weet ik ook zo net nog niet. We zitten veel in de overgang, mensen willen graag nu GN3 en soms nog GN2 maar je GN 1 paarden raak je gewoon niet meer kwijt, die moeten uitsterven..
Vrijdag avond komt er een update waarin onder andere de gezocht functie, en het punt kracht trainen iets gaan veranderen. Het heeft dus zeker nut dit soort dingen te blijven aangeven, soms duurt het even voor we er iets mee kunnen doen, maar we luisteren wel
Ja ik heb opgekocht en er wat aan verdiend, maar het is m.i. gewoon een van de mogelijkheden die het spel biedt. Of het daar nou echt een ligt dat de markt nu zo slecht is, weet ik ook zo net nog niet. We zitten veel in de overgang, mensen willen graag nu GN3 en soms nog GN2 maar je GN 1 paarden raak je gewoon niet meer kwijt, die moeten uitsterven..

Misschien dat er in de toekomst wat mee gedaan wordt. Maar in het echt ga je ook niet met dezelfde (voor)ouders fokken
twee prachtige tinkerveulens