Ik laat bijna al mijn paarden trainen en het is echt lastig om trainers te vinden momenteel
Anoniem
Geplaatst: 01-03-17 22:09
Ik zal het eens bekijken, ik ben nu ook een training bezig omdat ik een paar dagen tijd heb. Maar ik merk nu al dat 6-120 geen optie is als ik mijn gewone leven weer begin, toch zeker niet binnen de termijn die de meeste willen. Op 1 week kan misschien nog wel, dat moet ik eens bekijken, maar de meeste willen het toch binnen een dag of max 2 en dat haal ik niet..
wat mij opvalt is hoe sneller iemand traint hoe meer geld ze ervoor vragen. Dus gewoon is uitprober wat in dagelijkse leven voor jou haalbaar is om te doen en dan kijken wat mensen willen betalen. Misschien raar idee maar anders is kijken via een pol of iets op het forum wat mensen goede prijs kwaliteit verhouding vinden.
Anoniem
Geplaatst: 01-03-17 22:14
Kan ik morgen wel eens doen, komt misschien wat interessants uit
Het zal natuurlijk ook wat makkelijker gaan als mijn bakken en weides af zijn, maar dat is work in progress
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-03-17 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
F_inley
Geplaatst: 01-03-17 22:15
Bij mij ligt het aan het paard wat ik wil soms een week en soms idd liefst binnen een dag.
60-120 besteed ik ook vaak uit
Jorex
Geplaatst: 01-03-17 22:17
Ik train ook in 6 dagen van 6 naar 120. Dus ik train ook alleen mijn eigen paarden nu. Verder heb ik nu net wat paarden verkocht die ik niet meer nodig had. Ik heb 2 welsh hengsten verspreid door het spel door ze voor de helft van wat ze waard zijn te verkopen, maar ze leven nu nog steeds dus da's mooi.
Roosje01
Geplaatst: 01-03-17 22:17
Idd met hengsten is het wel fijn om ze snel getraint te hebben maar met merries maakt het mij minder uit.
Hoe zit het met spontaan dood gaan van paarden? Ik weet dat vanaf 15 het fokken niet meer zo goed gaat dacht ik, maar is er ook een leeftijd waarop ze spontaan sterven? Of kunnen sterven? Dat weet ik eigenlijk niet en vind niet zo meteen wat op de wiki.
Ok, merci. Dus een paard wat op maandag 19 is geworden is nog veilig tot volgende maandag en heeft daarna kans om te overlijden? Buiten het gewone ziek worden dan wat elk paard als risico heeft.