Over die nep Facebook accounts. Voegen jullie dan ook mensen toe? En gebruiken jullie eigen naam of ook een nepnaam?
Gefeliciteerd Roosch. Tis echt dit topic volgens mij :p.wij voegen nu gewoon allemaal elkaar toe! Zo hebben we allemaal wat vriendjes en kun ke zien welke acties iedereen liked
Ik maak zo nu en dan eens een lijstje om hier te plaatsen, haha. Loop er ook spontaan tegenaan. Met die selfie bijvoorbeeld, mooi ff 30 euro gewonnen.Tip: op de Facebook van Rituals staat een link, daar kun je je inschrijven voor een nieuwsbrief en een leuk pakket winnen.
KarinvdM schreef:Ik heb alweer wat gewonnen! Een pakket met allemaal gezonde dingetjes.Lekker gefeliciteerd!
Ik aan het delen geslagen, door Mandy en dit topic . Ik ben benieuwd. Ik dacht altijd dat het allemaal nep was en ze een 'bekende' er met de dure prijzen vandoor lieten gaan. Maar Mandy heft echt al veel gewonnen.
Takkie heeft een kliekjes boek gewonnen , komt mooi uit heb 15 euro tot de 20ste dan kan ik alles eruit halen ^^
Mag ik mij melden? Ik heb al van alles gewonnen op fb, maar zou graag op de hoogte gehouden willen worden van de lopende acties
X_Michelle_X schreef:Mag ik mij melden? Ik heb al van alles gewonnen op fb, maar zou graag op de hoogte gehouden willen worden van de lopende acties Tuurlijk! welkom
Dankjulliewel Ik heb laatst op maat gemaakte rijlaarzen gewonnen bij ruitershop pas de deux en een zomer lang vliegevrij van optihorse webwinkel.
takkie_muis schreef:http://www.powned.tv/nieuws/media/2014/ ... en_af.htmlDit is nep he?Dat hoop ik wel...