Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:15

Anthea toch O.o

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 15:39

:oo Is ga de SS Dierenbescherming bellen hoor!

Iza: Ja, hallo, is dit de SS dierenbescherming?
SSD: Ja, wat is er aan de had?
Iza: Ik wil een paar verwaarloosde paarden aangeven, er is een mogelijkheid dat er ook een pony tussen zit.
SSD: Waar bevinden deze paarden zich?
Iza: Op Jorvik, bij de thuisstal van Anthea
SSD: Oke, we gaan er nu onmiddellijk heen. We houden u op de hoogte
Iza: Oke, bedankt! Ik hoop dat die arme paardjes naar een beter thuis gaan. Ik heb gehoord dat ze ze al een tijdje niet heeft verzorgt....

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:03

Heel eerlijk, ik vind het best kinderachtig, we zijn geen 5 meer :')
Even serieus, ik snap die post echt niet.. Als ze geen tijd heeft, dan heeft ze geen tijd, dus dan kan ze moelijk dr virturele paarden verzorgen :')

Anoniem

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:55

:') Karla _O-

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 18:12

L0veMyHorse schreef:
Heel eerlijk, ik vind het best kinderachtig, we zijn geen 5 meer :')
Even serieus, ik snap die post echt niet.. Als ze geen tijd heeft, dan heeft ze geen tijd, dus dan kan ze moelijk dr virturele paarden verzorgen :')

Het was maar een grapje hoor >;) . Serieus, gevoel voor humor moet je ook je geboren worden... We waren gewoon een beetje melig, maar ik maak wel gewoon geen grapjes meer, omdat "iemand", ik noem geen namen, het niet kan waarderen dat andere een beetje lol hebben.

En kinderachtig ben je zelf als je zo reageert en al zeker als je iemand anders kinderachtig noemt |o

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:19

Ik denk niet dat je , je aangevallen hoeft te voelen. :(:)
Het ligt ook een beetje aan leeftijd he... zoals jij bent 14 en sommigen zijn al 18.
Dat is best een groot verschil, ik heb zelf ook een vriendin van 14 jaar en die denkt nog heel anders over zaken dan dat ik doe (ik heb mijn paard bij haar staan)

Starstable is ook kinderachtig. Zelfs mijn moeder zegt het. Ik ben 18 en ze zegt; Wat doe jij nou weer voor Kinderachtig spelletje
Ik zeg dan dat het tijdverdrijf is, gewoon om dat het zo is.

Maar maakt niet uit, het is leuk en we hebben lol met elkaar.
Laten we dat behouden!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 18:30

SS is niet kinderachtig, hoe kom je daar bij? SS is een leuk spel, zelfs volwassen mensen spelen het nog. Dus al ik het goed begrijp mag je als volwassenen geen spelletjes meer spelen? Alle spellen zouden dan kinderachtig zijn, alle spellen worden gespeeld door volwassenen en kinderen (of het moeten wel hele extreme spellen zijn :') ).

Ik ben vroeger heel veel gepest met dat ik kinderachtig was, deze post raakt mij dus echt heel erg en haalt alle stomme k*t basisschool herinneringen weer op. Ik was slim genoeg dat ik een klas over mocht slaan. Mijn intelligentie was wel al ver genoeg, maar mijn kinderlijkheid en speelzigheid had ik nog. Ik heb dus altijd een jaar achtergelopen op mijn klasgenoten. In groep acht wou ik nog gewoon buiten spelen, maar als ik een van mijn "vriendinnen" vroeg of ze mee gingen kreeg ik waar een preek op mijn hoofd dat ik niet zo kinderachtig moest doen en gewoon moest gaan make-up'en ofzo. Ik heb heel groep 7 en 8 zonder vrienden doorgebracht en de hele klas zat bij alle wat ik deed weer te roepen dat ik kinderachtig was. Ik was blij dat ik die tijd heb afgesloten, maar blijkbaar gaat het hier gewoon verder.
Zo ben je nu blij?!

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:59

Nee ik ben niet blij, doe niet zo kattig zeg -O-
Ik zeg niet dat volwassenen geen spelletjes meer mogen spelen. Ik ben toch ook volwassen en ik speel het toch ook? Dus ik mag het niet spelen? En dat Starstable kinderachtig is betekend niet dat je het niet mag spelen maar veel elementen uit het spel zijn wel voornamelijk bedoeld voor de doelgroep kinderen denk ik. Zoveel volwassenen spelen spelletjes, ik ken zoveel mensen die non stop achter hun computer/xbox zitten om eindeloos FIFA of GTA te spelen. Dat betekend niet dat die mensen allemaal kinderachtig zijn omdat ze een game spelen?

Je felheid in je post mag wel even 100 % naar beneden. Ik wil je helemaal niet aanvallen en ik kan ook niet ruiken dat jij vroeger bent gepest, want pesten is inderdaad geen pretje. Starstable is voor kids, punt. Betekend niet dat je meteen kinderachtig bent als je het speelt, dat is onzin. Dit topic gaat over gezelligheid onder de star stable fans, kinderachtig staat daar buiten. lOveMyHorse zegt alleen haar idee ervan, maar ondertussen heeft ze een Avatar en onderschift wat gaat over starstable dus haar bedoeling zal wel anders zijn :P

Uit ervaring weet ik gewoon dat mensen van 14 in een andere leeftijdsfase zitten dan mensen boven de 18.
Dus je kijk op een spel is waarschijnlijk anders dan dat ik er bv. over zou denken. Dat is hoe het is, kan jij niks aan doen. Wat ik al zei heb zelf ook een vriendin van jouw leeftijd en wij hebben ook regelmatig momenten dat wij niet op 1 lijn zitten.

Ik snapte je post over SSD wel, en de humor ook wel. Lovemyhorse dus niet. Lekker laten dus :) Humor is juist het beste.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:00

hoe vang je die stomme spookjes ik klik 3x en ik kan hem niet vangen

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:27

ben je al nar Mrs Holdsworth (ofzo) geweest?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:30

Ik kan het gewoon niet hebben dat iemand iemand anders om een grapje gaat zitten uitschelden |o .

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:40

|Ideaal!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:43

handig vooral met die stipjes op de kaart, nu weet je precies waar je naar toe moet, een aantal van die namen ken ik namelijk helemaal niet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:57

Wow hey drama. :+

Ik voel me wel altijd een beetje 'onvolwassen' als ik SS speel. Neem voor in het vliegtuig altijd mijn DS mee, maar aangezien die vol staat met Cooking Mama gebruik ik het hele ding niet omdat ik me dan gewoon schaam _O- _O- _O-

Ik ben poedersuiker met inpakken.
Afbeelding

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 20:05

hoe veel koffers neem je wel niet mee?! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:09

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:10

Zo Gaap!!! ik word moe XD Tijd voor SS dus

Zag ergens staan over mensen die de hele dag op hun playstation of xbox zitten! Nou vroeger was ik ook zo, t is dat GTA V niet op de Ps2 kan anders was ik ook geen sser geworden

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:11

Waar is die vrouw/man?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 20:23

Mrs Holdsworth? Die woont in dat huisje naast moorlandstal

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:24

Oww die oude vrouw

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:38

jeetje nog steeds mijn starcoins niet binnen. Van de 3 maar 1 lading binnen _-:( _-:(

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 22:06

misschien moet je toch even SS mailen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:09

De SS? Die bestaat niet meer _O-

Sorry kon het niet laten :+

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 22:15

ik snap je niet :? Hoezo bestaat die niet meer?