Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willeke_ schreef:Nog noooooit van roamler gehoord... Maar het klinkt leuk!
Net zitten googlen en het lijkt me leuk en verslavend.
Mag ik vragen hoe jullie aan jullie codes zijn gekomen?
Jette schreef:Willeke_ schreef:Nog noooooit van roamler gehoord... Maar het klinkt leuk!
Net zitten googlen en het lijkt me leuk en verslavend.
Mag ik vragen hoe jullie aan jullie codes zijn gekomen?
ik heb me ingeschreven via de website, maar toen bestond het nog maar 1 maand (nog voor de uitzending van Editie NL, toen hebben erg veel mensen zich ingeschreven) en toen na ruim 2 maanden kreeg ik een mailtje met een code
xkimmx schreef:Zo dan ga ik dat ook maar proberen!Mag ik weten welke redenen? Niet dat ik hetzelfde ga doen , dan is het niet origineel meer maar ben wel nieuwsgierig
Willeke_ schreef:xkimmx schreef:Zo dan ga ik dat ook maar proberen!Mag ik weten welke redenen? Niet dat ik hetzelfde ga doen , dan is het niet origineel meer maar ben wel nieuwsgierig
Ja was echt snel! Binnen twee dagen
Maar nee, dat ga ik niet prijsgeven. Volgens mij is het bij Roamler juist de bedoeling dat je origineel bent en dat je zulke dingen niet deelt..?
NatassJa schreef:Leg ze gewoon uit, waarom jij vind, dat je een invite moet krijgen. Misschien kijken op de lijst op de vorige pagina (of 2 pagina's terug) of jouw dorp/stad erbij staat? Misschien zoeken ze daar nog wel mensen?
Misschien doormiddel van een leuke foto? Gedicht? Tekening? Iets in die richting?