Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisNBenj schreef:Zeeuwtje68 schreef:Hoe komen jullie aan die grote huizen en landgoed? ik heb maar een kleintje![]()
en welke plaats is het beste vinden jullie? ik zit nu in riverview maar zit te denken om opnieuw the beginnen in appaloosa plaats haha!
kan ik weer opnieuw gaan beginnen!
Ik speel in Appaloosa paints! Je kunt een andere kavel kopen, of een ander huis. Zolang je genoeg geld hebt is het geen
probleenKlik op gsm of computer en dan verhuizen.
Is het in Riverview leuk? Heb je daar ook wilde dieren en de eenhoorn enzo
?
xConnie schreef:Ja hij was wel 20 vakken breed haha.
Liesje89 schreef:xConnie schreef:Ja hij was wel 20 vakken breed haha.
Bij de deur is de ruimte ervoor en er achter ook heel belangrijk. Die moet vrij zijn.
Ik zat er ook mee te klooien vanmorgen, en het lukte maar niet en het lukte maar niet...
1,5 uur later kom ik erachter dat er een KRANT in de stal ligt op de plek die vrij moet zijn voor de deur
Liesje89 schreef:xConnie schreef:Ja hij was wel 20 vakken breed haha.
Bij de deur is de ruimte ervoor en er achter ook heel belangrijk. Die moet vrij zijn.
Ik zat er ook mee te klooien vanmorgen, en het lukte maar niet en het lukte maar niet...
1,5 uur later kom ik erachter dat er een KRANT in de stal ligt op de plek die vrij moet zijn voor de deur
DaisNBenj schreef:Oh, dat wel Zeeuwtje, als je naar Appaloosa paints wilt gaan moet je denk ik opnieuw beginnen.
Probeer het eens zo:
- Stad bewerken
- Je familie uit huis verplaatsen
(Dan staat ze in huishouden selecteren geloof ik)
- Naar appaloosa paints gaan
- En dan huishouden verhuizen en dan staat die wsl bij je familie's daar.
Snap je een beetje wat ik bedoel