Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Ik heb er laatst een spirelli besteld. Hier in Nederland varieert de prijs tussen €15,- en €30,- en heb er nu een voor €3,-Hij is scherp en werkt perfect!
_lauraaa_ schreef:Ik kwam toenstraks tot een heel vervelende ontdekking. Bij het invullen van het adres is blijkbaar iets niet goed gegaan. Mijn huisnummer is niet genoteerd. Nu ben ik heel bang dat mijn pakketje nooit aankomt en ik kan fluiten naar mijn centen en pakketje. Heb de verzender al een bericht gestuurd of die mijn de track and trace code kan sturen.
Lynn_Nikita schreef:_lauraaa_ schreef:Ik kwam toenstraks tot een heel vervelende ontdekking. Bij het invullen van het adres is blijkbaar iets niet goed gegaan. Mijn huisnummer is niet genoteerd. Nu ben ik heel bang dat mijn pakketje nooit aankomt en ik kan fluiten naar mijn centen en pakketje. Heb de verzender al een bericht gestuurd of die mijn de track and trace code kan sturen.
Wordt wss op postkantoor afgeleverd en krijg je een mail dat je het daar moet ophalen
daffodil schreef:gribaldi schreef:Ik heb er laatst een spirelli besteld. Hier in Nederland varieert de prijs tussen €15,- en €30,- en heb er nu een voor €3,-Hij is scherp en werkt perfect!
Grappig, die heb ik ook besteld! Zit te wachten tot ie binnenkomt. Samen met mijn kerst trui, hondenjas, hondentrui, siliconenvormpjes en zakjes om straks de chocolaatjes of zeepjes (daar ben ik nog niet uit) in te verpakken.
Tegelijkertijd bestel ik nog steeds zo nu en dan op ebay, vind ik iets fijner zoeken. Mijn nichtje heeft nu Wish ontdekt, maar wat een vervelende site is dat zeg!
Ali werkt veel beter!