Denk dat ik stop met haflingers.. Krijg ze met geen mogelijkheid verkocht.. Nu maar voor 500 erop gezet. Iemand interesse? GN 2 en g kracht 3. Hengst, je kan hem zelf nog een naam geven.
Linnie050
Geplaatst: 17-01-16 15:07
Wat ontzettend jammer biebz! De verkoop gaat zowiezo niet zo lekker bij de handelaar.
Nee, merk het idd. Erg jammer Hopelijk worden er mogen 2 leuke veulens geboren waar ik zelf mee verder wil. Nu eerst alles maar lekker trainen en manege blijven. Fokken heeft op deze manier weinig zin.
Hier gaat het geboren worden van alle Fjordenveulens gestaag. Hebben er inmiddels vier met GN2 en GV2 op alle vaardigheden, drie merrie en één hengst. Zijn dus lekker aan het doortrainen. Kan niet wachten tot we over twee weken de veulens kunnen gaan trainen en richting GN3 kunnen trainen!
Zou ik jullie toevallig mogen vragen mij aan mijn 15 manegeleden badge te helpen? Dan kan ik die ook afsluiten, is weer een badge minder.
Hier inderdaad ook het "probleem" dat haflingers alles behalve populair zijn; maar omdat we nu toch een hoopje GN3 paarden hebben vind ik het zonde om ermee te stoppen, en ik vind haflingers zelf gewoon leuk. Ga me wel meer bezig houden met de fjorden ook.
Alwiene
Geplaatst: 17-01-16 20:02
xIirtJj schreef:
Racers Entrainement
Aangemeld
Irisx
Geplaatst: 17-01-16 20:03
Danku meiden Heb er nu nog acht nodig
Michje
Geplaatst: 17-01-16 20:26
Iris, waarom heb jij als enige forummod een kroontje bij je naam in het spel? Heb je nu ook een ingame functie gekregen?
Grr.. Komt er nog een badge achteraan voor 20 leden -_- haha
Ik verkoop ook bijna geen paarden... Markt is gewoon verzadigd.
Linnie050
Geplaatst: 18-01-16 08:21
Op het forum zei pas iemand de vries moet geen raszuivere paarden meer verkopen. En dat vind ik ook een goed idee. Pas werd de markt overspoeld met paarden van de vries en duurder weer te koop gezet. Ik heb er ook nog wat gekocht en weer wat naar de vries gebracht maar nu staan er gewoon teveel.
Van de week gen 2 raszuivere arabier level 83 te koop. Niemand interesse. Toch iemand goedkoper er blij mee gemaakt. Maar voor de verkoop van de vries wat hij zeker meer waard geweest.