Allemaal Cr/Cr (en mogelijk OLW) mustangs. Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten. Ik wil er best een paar voor een vriendelijk prijsje verkopen. Ik weet niet wat ik met 7 veulens van dezelfde ouders aan zou moeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Uit een merrie die rond de 75 scoort krijg je vaak prima nakomelingen wanneer je er een goede hengst op zet. Heb nu meerdere sterveulens gehad uit 75 merries i.c.m. sterhengsten.
maar hij zou heus wel hoger nog dan
Xyris schreef:Ahh das nice. Ja, ik heb 1 stermerrie en heb ik een bijzonder leuke hengst uit gekregen. Scoort erg hoog in 2e premie, kan misschien nog een eerste halen (is gisteren geboren) en is een reining talent. (scoort 75) en daarnaast ook nog eens een E/e, A/A 1x dun, 1x crème, 1x tobiano.
Maar eerste premies zijn zo lastig te vinden. Zelfs geen hengsten.
Marcella schreef:Altijd fijn dat sommige mensen ook alles weten incl. reden. En aandacht heb je niet echt nodig als je knock-out gaat.
Heb hoe dan ook heerlijk geslapen.
Marcella schreef:Altijd fijn dat sommige mensen ook alles weten incl. reden. En aandacht heb je niet echt nodig als je knock-out gaat.
Heb hoe dan ook heerlijk geslapen.

Marcella schreef:Vond het meer een eerlijke reactie op iemand zijn vraag, maar meningen verschillen. Gelukkig drink ik niet altijd, maar soms moet je wat.
Maar prima toch dan reageer ik hier toch niet meer actief. Fijne dag iedereen ga mij wel met grote mensen bezig houden in plaats van met kleine kinderen.
![]()