Na de 100 wedstrijden badge komt er nog een 250 badge xD Ik schrijf me in als het inschrijvingsgeld minder dan 100 is, aangezien je zelfs met een goed paard en hoog ruiterniveau toch niet vaak wint wil ik er niet teveel munten aan uitgeven.
Ik heb nu twee merries drachtig (bevestigd door de mail) kan ik dan nu mn terrein omzetten naar manege zonder dat ik dan mn veulens verlies? Of moet ik fokkerij blijven tot mn veulens er zijn?
Haha, komt denk ik omdat kruisingen met een gen van bepaalde rassen (zoals Fries) best goed verkopen.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 12-01-16 01:30
Fjord gaat hier toch niet weg voor 24.000 en zeker niet voor 9000, dan houd ik ze gewoon. En een kruising voor +2000 verkopen is mij nog nooit gelukt, waar zijn die prijzen op gebaseerd?
Mijn eerste (wel goed getrainde) kruising is voor 7000 munten van eigenaar geswitcht, dat was voor deze stormloop van aanbod van paarden, dus ergens klopt t wel. Vind die indicaties wel handig!
Irisx
Geplaatst: 12-01-16 01:41
Idd... Hier gaan de Fjorden niet goedkoper weg dan 40/50k voor een hengst en merries nog een stuk geld daarbovenop.