Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[***] schreef:Vraagje voor de zekerheid : Welshen van Adam x Eva die half december geboren zijn zijn sowieso raszuiver, toch? Dus geven altijd een Welsh gen door?
je bedoelt de Welshes die nu op de markt staan denk ik van (ik gok) hermelien1989? Die sws, weet ik heel zeker. Zij heeft namelijk alleen Welshes na een opkoop
En Seltje heeft er in het forum te koop dus daar zitten ook eventueel opties

xIirtJj schreef:Met je baantje kan je niets. Dat is gewoon een extra bron van inkomen als de klok 00-uur slaat
Verder is het in het begin wel redelijk beperkt tot alleen quizen, bezemen en lessen volgen op manegepaarden. Als je straks je eigen paard koopt (let op: koopt een al beleerd paard), dan kan je je eigen paard specifieker gaan trainen.
Verder kan je met het geld wat je verdient aan de klusjes je terrein opbouwen, stal, bak, weide bouwen enz. Je kunt dan al snel je landgoed een 'bestemming' geven en hier dan ook weer geld mee verdienen. Zo krijg je geld als mensen lessen volgen in de bak van jouw pensionstal/manege, of kan je paarden voor anderen gaan trainen tegen een bepaald bedrag. Als manege kan je ook wedstrijden organiseren en daar geld aan verdienen.
Ben je zo een beetje meer op weg? Of heb je nog meer vragen?

Ik hoop dat ik snel level 40 bereik en het zelf kan haha