Vanmorgen voor het werken even een melkchek van € 3,00 gedaan en deze is ggk! Wil vanmiddag nog de Bavaria check gaan doen maar die ga ik niet voor € 3,50 doen dan moeten ze hem eerst maar omhoog gooien!! Als het anders weg is dan is het jammer!
Vandaag een sony check gedaan en 3 babymelk, allemaal ggk en mooi 12 euro verdiend! Was wel stressen om alles binnen de tijd te doen want ons zielige konijntje moest onverwachts met spoed naar de dierenarts!
Heb vandaag 2 AH-checks gedaan (en ggk!) van 20 euro p/stuk. Redde het niet meer om die van 15 er ook achteraan te doen. Die is nu naar E25 gegaan Dat maakt een totaal van 49,50 tot nu toe. En dat in 5 dagen
fietsen, lopen, kruipen, scooteren, te paard, skeelerend, rennend, met een teletijdmachine.
Als ik niet door de tunnel zou hoeven (tientje tol) voor die van E25 zou ik het nog doen ook. Maar E15 reiskosten en 2 uur kwijt is toch wat veel van het goede. Vandaag ook door de tunnel gegaan, maar zo heeft Roamler m'n tripje Belgie tenminste bekostigd
Ben nu 8 weken Roamler lid. 2 weken niets kunnen doen en heb €194,39 verdiend!
Niks te klagen!!!
Heb nu 7 weken vakantie en moet het nu uit ons dorp hebben. Geloof niet dat in de zeven weken €25,00 bij ga verdienen. Ben er lekker voor de kids en als het toevallig kan zal ik een opdracht doen.
Hay meiden, ik heb gister mijn start opdracht gedaan.. maar ik heb er nog steeds geen goedkeuring voor, en kan dus ook niet een volgende opdracht pakken.. what to do?