vonneke schreef:
Kan ik tegen jou wel zeggen. ...
Vind de kraag niet zo leuk. Te symmetrisch versleten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoesvL schreef:Hi!
Ik heb hier eerder iets geplaatst maar kom hier even binnenvallen.
Voor school moet ik een product wat nog niet in NL verkrijgbaar is hierheen exporteren,
natuurlijk kom ik hiervoor uit bij AliExpress!
Na heel wat zoek werk heb ik nog niks gevonden waarvan ik zeg: goh dit moet in NL de markt op.
Mijn vraag, weet een van jullie misschien een product wat hier echt mist (waar je dus geen weken op hoeft te wachten voor je het krijgt hihi) het product moet wel n potentieel hebben.
Ik hoor graag van jullie of/en wat jullie te binnen zou schieten.
Thanx! (en sorry dat ik dit hier plaats maar dit leek me vrij handig, hier kom k vaker een gat in de markt tegen)
luxje schreef:LoesvL schreef:Hi!
Ik heb hier eerder iets geplaatst maar kom hier even binnenvallen.
Voor school moet ik een product wat nog niet in NL verkrijgbaar is hierheen exporteren,
natuurlijk kom ik hiervoor uit bij AliExpress!
Na heel wat zoek werk heb ik nog niks gevonden waarvan ik zeg: goh dit moet in NL de markt op.
Mijn vraag, weet een van jullie misschien een product wat hier echt mist (waar je dus geen weken op hoeft te wachten voor je het krijgt hihi) het product moet wel n potentieel hebben.
Ik hoor graag van jullie of/en wat jullie te binnen zou schieten.
Thanx! (en sorry dat ik dit hier plaats maar dit leek me vrij handig, hier kom k vaker een gat in de markt tegen)
Moeten wij nu jouw huiswerkopdracht regelen?
Of lees ik het verkeerd?
xZiva_ schreef:Flowery schreef:Ik heb ook weer genoeg wat onderweg is![]()
Zakjes voor kerstkoekjes, een kersttrui+mutsje voor over een wijnfles, een soort kerstbroek/trui waar je bestek in kan doen op tafel, bontschoenen en een leuke trui
Helaas gaat het de laatste weken wel minder snel
Heb je linkjes
vonneke schreef:Wat wordt er bedoeld met dat afmelden?
Ricie schreef:Al weer even geleden dat ik dit topic gezien heb. Niks bijgelezen moet ik zeggen. Maar ben benieuwd, ik heb een ps3 gekocht met maar 12 gb en loop nu al tegen vol geheugen aan. Nu heb ik zitten kijken om voor een euro of 20 een 2,5 inch ssd schijf te bestellen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze schijven?
xU_Blinghx schreef:Ricie schreef:Al weer even geleden dat ik dit topic gezien heb. Niks bijgelezen moet ik zeggen. Maar ben benieuwd, ik heb een ps3 gekocht met maar 12 gb en loop nu al tegen vol geheugen aan. Nu heb ik zitten kijken om voor een euro of 20 een 2,5 inch ssd schijf te bestellen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze schijven?
Ik zal eerst eens nakijken of het überhaupt uit te breiden valt. De 12 GB versie is een speciale uitvoering en ik weet niet zeker of die zo makkelijk uit te breiden is
Stamper schreef:youaremystar schreef:Myn pakketje is binnen! Ik ben er helemaal bly mee.![]()
[ [url=m/pchpL3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1wTzlc.jpg]Afbeelding[/url] ]myn beeldscherm is echt vies.
Linkje mss?
Begriijp ik noudat ie helemaal omheen beschermd is?
vonneke schreef:Mmm die zoek ik voor een Samsung S6